چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۵۸۳۰
يکشنبه ۱۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۵

فکرشهر: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان بوشهر گفت: رانندگان خودرو‌های پلاک مخدوش به مرجع قضائی معرفی و به ۶ ماه تا یک سال حبس محکوم می‌شوند.

به گزارش فکرشهر از خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر، سرهنگ جابر پاپری بیان کرد: به تازگی در پی توسعه سامانه هوشمند ثبت تخلفات و اعمال قانون رانندگان، برخی از رانندگان هنجارشکن برای دور زدن قانون و فرار از مجازات تعیین شده، اقدام به دستکاری در ارقام و اعداد، فک پلاک، مخدوش نمودن و استفاده از پلاک سایر وسایل به صورت غیر مجاز می‌کنند که این اقدام متقلبانه بر اساس ماده ۷۲۰ قانون مجازات اسلامی جرم تلقی می‌شود و افراد خاطی به ۶ ماه تا یک سال حبس محکوم می‌شوند.

او تاکید کرد: پلیس با هوشیاری تمام و با استفاده از ابزار‌ها و ظرفیت‌های قانونی مالکان خودرو‌هایی را که با پلاک مخدوش و یا بدون پلاک در معابر شهری و بیرون از شهر تردد کنند شناسایی می‌کند و علاوه بر اعمال قانون و توقیف وسیله نقلیه، رانندگان خاطی را به مراجع قضایی معرفی خواهد کرد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان عنوان کرد: پلیس برای اجرای مقررات و برقراری نظم و انضباط اجتماعی، با مخلان نظم و آرامش مماشات نخواهد کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر