چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۵۹۲۳
دوشنبه ۱۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۲

فکرشهر: گناوه به لحاظ جغرافیایی و جمعیتی شرایط متفاوتی با مناطق همجوار خود دارد اما با همه این اوصاف اقدامات پلیس در برقراری نظم و امنیت قابل تقدیر است.

به گزارش فکرشهر از مهر، غلامرضا مهرجو عصر یکشنبه در آئین تکریم و معارفه فرمانده پلیس راه شهرستان گناوه اظهار داشت: نظم و امنیت از عرصه‌های مهم اجتماعی است که برنامه ریزی منسجم و تلاش مستمر را می‌طلبد.

فرماندار گناوه افزود: با توجه به وضعیت شیوع کرونا، شرایط کاری و تلاش و فعالیت مدافعان نظم و امنیت مضاعف شده است.

شهر گناوه به لحاظ جغرافیایی و جمعیتی شرایط متفاوتی با مناطق همجوار خود دارد بطوری که جمعیت شهر با شیب تندی رو به افزایش است ولی تجهیزات متناسب با جمعیت افزایش نیافته است ولی با همه این اوصاف اقدامات پلیس در برقراری نظم و امنیت قابل تقدیر است.

وی تصریح کرد: سرهنگ توللی فرمانده پیشین پلیس راه شهرستان گناوه از نیروهای پرتلاش است که توانستند با برقراری نظم مطلوب در محورهای اصلی و فرعی رضایت نسبی شهروندان را فراهم کنند.

مراسم تکریم و معارفه فرمانده پلیس راه شهرستان گناوه با حضور غلامرضا مهرجو فرماندار این شهرستان در سالن اجتماعات منطقه انتظامی برگزار شد که در پایان این نشست سرگرد سیدموسی مهدیان به عنوان فرمانده جدید پلیس راه این شهرستان معارفه و از تلاش‌های سرهنگ اسدالله توللی فرمانده سابق تجلیل شد.

لازم به ذکر است سرگرد مهدیان پیش از این در شهرستان کنگان مشغول به خدمت بوده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر