جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۵۹۳۲
دوشنبه ۱۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۴

فکرشهر: فرماندار دیلم گفت: از انتقادهای صحیح و منطقی، منصافانه و دلسوزانه شهروندان مطالبه‌گر و منتقد استقبال می‌کنیم.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، احمد دشتی روز دوشنبه در بازدید از پروژه جدید احداث بوستان جوان و تقدیر از یک جوان مطالبه‌گر افزود: پس از بهره برداری از این پروژه ، اهالی محل به برخی نواقص‌ موجود بویژه در محل کف پوش نصب شده  محوطه، زیر دستگاه‌ها و تجهیزات بازی ویژه کودکان اظهار گلایه و شکایت داشتند که پس از بازدید میدانی به مجری و شرکت نصاب مربوطه از طرف شهرداری دیلم انعکاس داده خواهد شد.

فرماندار دیلم در این بازدید از یک جوان دیلمی که کاستی های موجود بوستان جوان را به صورت منطقی، منصفانه و دلسوزانه اطلاع رسانی و گزارش کرده بود، با اهدای لوح سپاسی تقدیر کرد و گفت: باید در جامعه فرهنگ مطالبه‌گری صحیح، انتقاد دلسوزانه و گلایه بدون هدف تخریب نهادینه شود.

وی  اضافه کرد:  قسمت کف پوش و نصب دستگاه‌ها و تجهیزات بازی کودکان، فضای سبز و موزاییک کاری بصورت موقت توسط پیمانکار و شرکت نصاب کف پوش و تجهیزات به شهرداری به‌عنوان دستگاه اجرایی تحویل شده است که بطور حتم  هرگونه نواقصی داشته باشد برطرف و به مدت یک سال برعهده  پیمانکار مربوطه است.

دشتی، وجود درز بین کف پوش و همسان سازی کف‌پوش ها را از جمله نواقص‌ فنی مشهود این بوستان دانست و گفت: کاستی های موجود از طرف شهرداری دیلم انعکاس داده خواهد شد تا شرکت‌های مجری  اقدام به رفع آنها کنند.

وی اظهارداشت:  ضمانت کف پوش دستگاه‌های بازی کودکان در بوستان جوان توسط شرکت نصب کننده تامین و ۲ ساله است که باید مشکلات آنها برطرف شود.

 فرماندار دیلم تاکید کرد: سرپرست شهرداری دیلم به منظور پیگیری برطرف کردن کاستی های بوستان و گزارش اقدام ‌های صورت گرفته به  شهروندان و حوزه فنی و عمرانی فرمانداری اهتمام داشته باشد.

وی  از عملکرد دوره ششم شورای اسلامی و سرپرست شهرداری دیلم به منظور سرعت بخشیدن به پروژه های مدیریت شهری و ارایه خدمات مطلوب‌تر در حوزه های مختلف بویژه در امر نظافت، لایروبی کانال‌های دفع آب‌های سطحی، جمع‌آوری نخاله‌، پسماند و نیزارهای مناطق و محله‌های مختلف تقدیر کرد.

شهر ساحلی دیلم مرکز شهرستان دیلم در منتهی الیه شمالی استان بوشهر قرار دارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر