جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۵۹۴۴
دوشنبه ۱۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۷

فکرشهر: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: همه مسئولان کمک کنند تا امکانات و تجهیزات بهداشتی و درمانی در جزیره خارگ تقویت شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری ظهر دوشنبه در نشست قرارگاه مرکزی سیدالشهداء (ع) حمایت از بیماران کرونایی اظهار داشت: جزیره خارگ دارای موقعیت بسیار مهمی است و باید اقدامات لازم برای توسعه خدمات دهی به مردم جزیره انجام شود.

وی تلاش برای کنترل و درمان بیماری کرونا در استان بوشهر را یک موضوع بسیار مهم دانست و خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود همه دستگاه‌ها در این زمینه همکاری و مشارکت لازم را داشته باشند.

امام جمعه بوشهر تصریح کرد: باید در سیستم بهداشت و درمان جزیره خارگ تحول جدی صورت گیرد بطوری که مردم عزیز این جزیره و کارکنان شاغل در جزیره خارگ به غیر از درد بیماری مشکلات دیگری را متحمل نشوند.

آیت الله صفایی بوشهری بیان کرد: در ارتباط با مسئولین وزارت نفت پیگیری‌هایی برای زیره خارگ داشتیم و یک دستگاه سی تی اسکن مجهز و اختصاص پنج میلیارد تومان برای توسعه درمان جزیره خارگ مورد موافقت قرار گرفت.

از مهمترین مصوبات این نشست می‌توان به ساماندهی اسکله خارگ برای حمل بیمار، تسهیل اعزام هوایی بیماران به مراکز درمانی، تخصیص پنج میلیارد تومان جهت تجهیز بیمارستان خارگ توسط وزارت نفت و تأمین دستگاه سی تی اسکن بیمارستان خارگ توسط بهداشت و درمان صنعت نفت اشاره کرد.

پیگیری برای ارتقای سطح بیمارستان خارگ، پیگیری ساخت درمانگاه توسط منطقه دوم نیروی دریایی سپاه، تأمین زمین برای ساخت درمانگاه تأمین اجتماعی در جزیره خارگ و تهیه آمبولانس دریایی توسط شرکت پایانه‌های نفتی و شرکت نفت فلات قاره و پتروشیمی خارگ از دیگر مصوبات این نشست بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر