شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۵۹۶۳
سه‌شنبه ۱۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۲

فکرشهر: مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر گفت:‌ پیش‌بینی می‌شود در سال جاری حدود ۹ هزار و ۷۰۰ شغل برای مددجویان کمیته امداد استان بوشهر ایجاد شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، محمدرضا میری صبح سه‌شنبه در نشست با فرماندار شهرستان دیر اظهار داشت: توانمندسازی جامعه هدف از مهمترین اهداف کمیته امداد است و در این راستا اقدامات خوبی صورت گرفته است.

وی یکی از اقدامات مناسب در ارائه خدمات به جامعه هدف را توانمندسازی، ارائه تسهیلات اشتغال و کاریابی عنوان کرد و افزود: در سال جاری تسهیلات اشتغال کمیته امداد از ۵۰ میلیون به ۱۰۰ میلیون تومان افزایش یافته که در ایجاد اشتغال نقش مهمی داشته است.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر ادامه داد: پیش بینی می‌کنیم تا پایان امسال شش هزار و ۷۳۵ شغل از محل تسهیلات ارزان قیمت و راهوران شغلی و دو هزار و ۹۵۳ شغل از محل کاریابی برای جامعه هدف این نهاد ایجاد کنیم.

وی بیان کرد: در سال گذشته کمیته امداد استان بوشهر موفق شد در بین استان‌های کشور در حوزه اشتغال، مقام دوم کشور را بدست آورد که نشان می‌دهد خانواده‌های جامعه هدف این نهاد در استان بوشهر علاقمند به دریافت تشهیلات اشتغال زایی و خوداتکایی هستند.

میری ادامه داد: در سال جاری در بخش اشتغال و از محل بند «ب» تبصره ۱۶ قانون بودجه عمومی کشور، به همراه منابع اشتغال روستایی و صندوق قرض الحسنه ولایت، ۳۱۹ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

وی بیان کرد: با وجود اینکه تسهیلات اشتغال زایی از محل ردیف‌های بودجه عمومی در مرداد ماه ابلاغ شده است، موفق شدیم که طی همین مدت محدود، ۳۸ میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت اشتغال به جامعه هدف کمیته امداد پرداخت کنیم.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر گفت: طی پنج ماه امسال، پنج هزار و ۴۵۰ فقره درخواست برای دریافت تسهیلات اشتغال توسط جامعه هدف کمیته امداد دریافت کرده‌ایم که سبب شده هزار و ۸۲ فرصت شغلی ایجاد شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر