جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۵۹۶۹
سه‌شنبه ۱۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۳

فکرشهر: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتی گفت: برگزیدگان سه پویش فرهنگی علمدار، مداحی و قصه و نمایش با محوریت ماه محرم در شهرستان دشتی انتخاب و از آنان تقدیر شد .

به گزارش فکرشهر از ایرنا، حمید زارعی روز سه شنبه در این آئین افزود: با توجه به پتانسیل‌ موجود، برگزاری برنامه های فرهنگی و هنری می تواند تاثیرات بسیاری را در شهرستان ایجاد ‌کند که مشارکت همه دستگاه های اجرایی در تحقق این مهم ضروری است.

وی  اظهارداشت: اداره کتاب­خانه های عمومی شهرستان دشتی از طرح های کتابخوانی و اجرای برنامه های فرهنگی و هنری در ارتباط با موضوع کتاب حمایت می کند و این اقدام را یکی از رسالت های خود می داند.

معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان دشتی نیز گفت: با توجه به شرایط حاکم بر جامعه برگزاری برنامه‌های فرهنگی و هنری یکی از ضروریات است که تاثیر زیادی در افزایش روحیه افراد دارد.

سید نیام الدین حسینی افزود: آموزش و پرورش و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتی در اجرای برنامه های فرهنگی هنری به ویژه توسعه فرهنگ کتاب خوانی تعامل بسیار خوبی داشته و دارند و همین ویژگی مهم باعث اثرگذاری برنامه ها شده است.  

در ادامه ضمن ارائه گزارشی از زینب حیدری پور مدیر مدرسه قلم یک در راستای فعالیت های باشگاه های کتاب­خوانی، از برگزیدگان مسابقات به شرح زیر تقدیر شد. 

محمدرضا خودخروج، محمدامین مظفرنژاد، محمدحسین اسماعیلی، ایلیا ایمانی، محمدطاها دشتی فرد، سجاد آبادی، محمدحسین ابراهیمی، محمدطاها جعفری، امیراحمد دشتیانی و جواد محمدی برگزیدگان پویش پرچم های سرخ. امیر رضا نعمتی، پرهام زارعی، شکیبا زارعی، سینا بسته سمندر، میلاد اسلام نژاد، نیما حیدریان، محسن کارگر، فاطمه زهرا گرامی، امیر محمد زارعی، معصومه حقیقت منش، امیرعلی احمدی، فاطمه زهرا احمدی، الهه شیخیانی، امیر حسین احمدی، سیدمحمدحسین لطیفی، محمدمهدی بحرانی، رقیه قاسمی، محمد هادی قائدی، امیرمحمد ملایی صادق و ابوالفضل فقیه نفرات برگزیده پویش مجازی علمدار تقدیر شد.

به دلیل شیوع ویروس کرونا و پیش­گیری از همه گیری این ویروس، به صورت نمادین از سه نفر از برگزیدگان هر پویش با لوح سپاس و هدایا تقدیر شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر