پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
طنز اختصاصی فکرشهر؛
فکرشهر: *خانوم کوچیک: جناب آقای رییسی! ما به شما رای ندادیم که هر هفته پُز دارایی‌هایتان را به ما دهید تا مرتب غبطه بخوریم که ای‌کاش ما هم رییس‌جمهور می‌شدیم و آخر هفته با هواپیما به جمعه گردی برویم و خستگیِ یک هفته پشت میز نشستن را به فراموشی بسپاریم. چون نهایت سفر یا جمعه گردی ما کارمندانِ دولت ...
کد خبر: ۹۶۰۰۰
سه‌شنبه ۱۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۷:۰۸

فکرشهر: *خانوم کوچیک: جناب آقای رییسی! ما به شما رای ندادیم که هر هفته پُز دارایی‌هایتان را به ما دهید تا مرتب غبطه بخوریم که ای‌کاش ما هم رییس‌جمهور می‌شدیم و آخر هفته با هواپیما به جمعه گردی برویم و خستگیِ یک هفته پشت میز نشستن را به فراموشی بسپاریم. چون نهایت سفر یا جمعه گردی ما کارمندانِ دولت تا همین باغات اطراف است. تازه اگر دستورات ستاد نسبتاً محترم کرونا، کنترل تردد برقرار نکرده باشد. 

رییس‌جمهور باید خاکی و مردمی باشد یا اینکه مثل ما اهل سفر نباشد. یا اگر قصد سفر دارد، اهل سفرِ هوایی نباشد. 

خیلی دلم می‌خواست بتوانم وارد تنظیمات رییس‌جمهور بشوم، تيک فعالیت رییس جمهور را از حالت بیش‌فعالی دربیاورم و آن را به حالت دیفالت برگردانم تا اندکی آسایش جمعه مان خراب نشود تا از سر صبح که بلند می‌شویم تمام مجازی و حقیقی مان پُز دادن سفر رییس جمهور باشد. 

البته می‌شود با ورود به تقویمِ اندرویدی رییس‌جمهور، شنبه تا پنجشنبه تقویم را به حالت جمعه در‌آوردم تا به نوعی بار جمعه‌ی رییس‌جمهور کم شود. اصلا چه لازم است رییس‌جمهور مملکت هر روز در سفر باشد و این‌همه هزینه را برای خزانه به بار بیاورد!؟ 

بهتر است آقای رییس‌جمهور، استاد حسن روحانی را دوباره به استخدام دولت دربیاورد تا آموزش های لازم برای خانه نشینی، چگونگی تحلیل آمار از داخل ماشین ضد گلوله، تشخیص نرخ تورم از راه دور و... را فراگیرد. 

بی شک با فراگیری این آموزش ها، خانواده محترم رییس جمهور، صبحانه جمعه را دور هم میل می‌نمایند.
 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر