جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۶۰۵۷
چهارشنبه ۱۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۷

فکرشهر: رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر بوشهر گفت: سایت دفن زباله بوشهر باید به خارج از شهر منتقل شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، خدیجه گرشاسبی صبح چهارشنبه در نشست اعضای شورای اسلامی شهر بوشهر اظهار داشت: انتقال سایت دفن زباله به خارج از شهر از مطالبات جدی همه شهروندان به‌ویژه شهروندان محلات جنوبی است.

وی با اشاره به اینکه بهترین هدیه به اهالی محلات جنوبی جابجایی سایت زباله است افزود: سایت دفن زباله شهر بوشهر در جاده نیروگاه بسیار نامناسب و غیر بهداشتی است.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر بوشهر خاطرنشان کرد: این سایت علاوه بر مسائل بهداشتی و زیست محیطی، چهره آن منطقه که محل تردد شخصیت‌های ملی و بین المللی به نیروگاه اتمی است را زشت کرده است.

وی اضافه کرد: موضوع انتقال سایت دفن زباله شهر بوشهر از سال‌های قبل مطرح بوده است که تا کنون اقداماتی انجام نشده است و شهروندان محلات جنوبی دچار مشکل کرده است.

گرشاسبی بیان کرد: چندی پیش آتش سوزی زباله‌ها مشکلات زیادی را ایجاد کرد و دود این آتش‌سوزی تا محلات سرتل و رایانی رفته و مردم از وضعیت موجود بسیار ناراضی هستند.

وی تاکید کرد: انتظار می‌رود این موضوع که سلامت شهروندان را به خطر انداخته در دستور کار قرار گیرد و با تعامل با نیروگاه و مدیریت استان به وضعیت سایت دفن زباله‌های شهر رسیدگی شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر