پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۶۰۹۱
پنجشنبه ۱۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۵

فکرشهر: اعضای شورای اسلامی شهر گناوه در نشستی با درخواست استعفای "کوروش شبانکاره" رئیس این شورا موافقت کردند.

به گزارش فکرشهر، عضو شورای اسلامی شهر گناوه روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: در پی درخواست رئیس مستعفی شورا از ادامه فعالیت به دلیل مشکلات شخصی و بیماری، اعضا مخالفت کردند و حتی چندین نوبت از ایشان درخواست انصراف از تصمیمش مبنی بر استعفا شد، اما اصرار داشتند امکان حضور مجدد را به دلایلی که اعلام کرده بود، ندارد.

سمیه مرادی افزود: با توجه به اصرار و درخواست مجدد رئیس مستعفی بر تصمیم خود عصر چهارشنبه هفته جاری جلسه‌ای  باحضور ۶ عضو  برگزار شد که پس از رای‌گیری همگی با درخواست استعفای ایشان موافقت کردند.

وی اظهارداشت: صورتجلسه موافقت شورا با استعفای کورورش شبانکاره برای تایید نهایی به کمیته انطباق فرمانداری ارسال خواهد شد.

عضو شورای اسلامی شهر گناوه گفت: پس از  تائید استعفای رئیس شورا توسط کمیته انطباق فرمانداری، حجت الاسلام مهراب خادمی پور به عنوان اولین عضو علی‌البدل که هشتم شده بود، در جلسه‌ای  جایگزین ایشان و معرفی خواهد شد.

کوروش شبانکاره، رئیس ششمین دوره شورای اسلامی شهر گناوه که با اکثریت آرا شهروندان به این شورا راه یافته بود، کمتر از یک ماه از شروع بکار  استعفای خود را ارایه کرد و سپس با صدور بیانیه‌ای که در اختیار رسانه‌ها قرار گرفت از سمت خود کناره‌گیری کرد.

وی در انتخابات این دوره از شوراها  حایز بالاترین آرای مردم گناوه شد و در نخستین جلسه هیات رئیسه با کسب هفت رای به عنوان رئیس ششمین دوره شورای اسلامی این شهر انتخاب شد.

شورای اسلامی شهر گناوه دارای هفت عضو اصلی و پنج عضو علی‌البدل است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر