جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر:
کد خبر: ۹۶۱۰۳
پنجشنبه ۱۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۹

فکرشهر: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: توزیع آب شهر بوشهر که از چند روز گذشته به‌دلیل شکستگی بزرگ خط انتقال آب قطع شده بود، پس از تعمیرات اساسی در یکی دو روز آینده به حالت عادی باز می‌گردد.

به گزارش فکرشهر به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر روز پنجشنبه به نقل از عبدالحمید حمزه‌پور درباره دلیل قطعی آب در مرکز استان اعلام کرد: در دو سه روز گذشته شکستی بزرگی در خط انتقال آب به مرکز استان اتفاق افتاد که تعمیرات آن هم بسیار سخت بود ولی با تلاش همکاران انجام شد.

وی افزود: هر چند تعمیر این خط در فصل سر نیز امکان پذیر بود اما بدلیل بالا بودن  هدررفت آب تصمیم به قطع  آب و تعمیر اساسی گرفته شد.

حمزه پور یادآورشد: این شکستگی و قطعی برای تعمیر موجب افت فشار آب در شهر بوشهر شد که اکنون کار تعمیر به انجام رسیده و وضعیت آب شهر بوشهر در یکی دو روز آینده به شرایط عادی بازمی‌گردد.

مدیرعامل شرکت آب‌وفاضلاب استان بوشهر گفت: منابع آبی این استان از کازرون در استان فارس و سد کوثر در استان کهگیلویه‌وبویراحمد تامین می شود  که این منابع نیز به‌دلیل خشکسالی بی‌سابقه به‌ویژه در کازرون کامل خشک شده‌اند.

حمزه‌پور با بیان این‌که برنامه داریم که با ساخت آب‌شیرین‌کن‌ها آب استان را تامین کنیم، افزود: البته مصرف مردم استان نیز به‌دلیل گرما، بیماری کرونا و استفاده از آب آشامیدنی برای موارد غیرضرور مانند شستن ماشین بالا است که امیدواریم مردم مصرف بهینه‌ای داشته باشند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر