جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۶۱۲۵
پنجشنبه ۱۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۷:۱۶

فکرشهر: رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: بانوان به طور یقین بخش مهمی از هویت و فرهنگ جامعه چه در مقام مخاطب و مبلغ کار تبلیغی به شمار می‌روند و به طریق کار تخصصی، حرفه‌ای، هنری و فرهنگی و یا از طریق عمومی در سبد اولویت‌های سازمان جدی گرفته می‌شوند.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، حجت الاسلام محمد قمی روزپنج‌شنبه در گفت وگو با خبرنگاران  در بوشهر یادآورشد: در این شرایط حساس جنگ رسانه‌ای، تبلیغاتی و روانی انسجام ، همراهی و پشتیبانی کردن نیروهای مردمی در فضای تبلیغی کشور از اولویت‌های مهم این سازمان است.

وی اظهارداشت:همه اموری که مجموعه مردمی را در فضای فرهنگی تقویت کند از جمله در بحث قرآن و مسجد در سبد اولویت‌های این سازمان قرار دارد.

قمی در خصوص اتاق وضعیت فرهنگی گفت: براین اساس هر کاری که انجام می‌شود باید دارای یک اتاق وضعیت به معنی اینکه تصویر پویا و جامعی از آنچه واقعیت‌های فرهنگی نشان می‌دهد داشته باشد.

وی در خصوص سند جامع مساجد استان بوشهر گفت: شورای عالی انقلاب فرهنگی در اجرایی کردن سند نقشه مهندسی فرهنگی کشور خواستار تهیه سندی درباره مساجد شد که این مسئولیت برعهده سازمان تبلیغات اسلامی گذاشته شد.

قمی ادامه داد: جوامع فرهنگی استان بوشهر همانند دیگر موارد متعدد پیقشدم بودند و سند جامع فرهنگی استان که برگرفته از بیانات و دیدگاه‌های رهبر معظم انقلاب و براساس تجارب میدانی است را جلوتر از دیگر استان‌ها تدوین کردند.

وی گفت: در این شرایط انتظار می‌رود استان بوشهر در تنظیم اتاق وضعیت هوشمند استان که باید برگرفته از آمایش سرزمینی در فضای فرهنگی نائل شویم پیشگام بوده و براین اساس مسائل، مشکلات، کمبودها و کاستی‌ها مشخص شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر