پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
کد خبر: ۹۶۱۹۸
جمعه ۱۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۶

فکرشهر: برترین‌های هفتمین جشنواره ملی الگوهای برتر تدریس درس تفکر و سبک زندگی در بوشهر تجلیل شدند.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر روز جمعه به نقل از معاون پرورشی و فرهنگی این اداره کل اعلام کرد: اداره امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی این معاونت، موفق شد در ارزیابی های کشوری انجام شده، رتبه سوم را به خود اختصاص دهد. 

علی موحدی افزود: معلمان توانمند با بهره‌مندی از توان و ظرفیت علمی خود و با تسلط به روش‌های کارآمد تدریس و آموزش، می‌توانند موفقیت و افتخار را هم برای خود و هم برای دانش‌آموزان خود، به ارمغان بیاورند و این مهم شایسته تقدیر است.

وی ادامه داد: اصلاح و تغییر نگرش‌های رایج و سنتی در شیوه‌های تدریس، مکتوب کردن تجربهها، به اشتراک گذاشتن دانسته‌ها و اندوخته‌ها، ترغیب و تشویق دبیران به استفاده از روش‌های مختلف یاددهی – یادگیری ، ترویج سایر روش‌های نوین یاددهی، یادگیری و فراهم کردن ایجاد فضایی شاد و پویا برای به فعلیت رساندن استعدادهای نهفته دبیران در امر تدریس برتر  از جمله هدف‌های برگزاری جشنواره الگوهای برتر تدریس درس تفکر و سبک زندگی است.

موحدی هدف از برگزاری جشنواره الگوی برتر تدریس درس تفکر و سبک زندگی را ارتقای کیفی شیوه‌های تدریس عنوان کرد.

وی افزود: درس تفکر و سبک زندگی از آن دسته درس‌هایی است که تأثیر بسیار زیادی بر یادگیری مهارت‌های زندگی دانش‌آموزان و رشد شخصیتی آنان دارد.

در این آئین از صغری کوهدوست دارنده مقام اول کشوری، زهره بحرانی دارنده مقام دوم کشوری و فاطمه تیموریان مقام شایسته تقدیر و همچنین سرگروه آموزشی درس تفکر و سبک زندگی عزت گنجوی تجلیل بعمل آمد.

استان بوشهر در بخش ارزیابی شاخص‌ها، موفق به کسب رتبه اول کشوری در این جشنواره شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر