چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۶۲۰۱
جمعه ۱۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۳

فکرشهر: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی بوشهر گفت: پویش نذرآب برای جمع آوری کمک‌های مردمی به منظور تامین ۵ هزار مخزن ذخیره آب ویژه مددجویان این نهاد راه‌اندازی شده است.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، محمدرضا میری بیان کرد: کمیته امداد مسئول ایجاد فقر نیست بلکه ایستگاهی است که سرریز مشکلات اجتماعی و اقتصادی مردم در آن جمع می‌شود و نیاز است که به شکلی آبرومند و با حفظ صیانت و تکریم این خانواده‌ها، زمینه کاهش فقر فراهم شود.

او افزود: به دلیل محدودیت اعتباری، کمیته امداد به تنهایی قادر به برطرف کردن محرومیت و فقرزدایی نیست و نیاز است با هم‌افزایی با دستگاه‌های اجرایی و خیرین برای کاهش فقر و توانمندسازی این خانواده‌ها تلاش شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان بوشهر عنوان کرد: از جمله مشکلات مشترک مددجویان این نهاد به‌ویژه در مناطق روستایی، نداشتن مسکن مقاوم، کمبود شدید وسایل خنک کننده، یخچال و منبع ذخیره آب است که برای هر بخش، بازتعریفی مجدد از خدمات رسانی انجام داده‌ایم.

میری افزود: پویش نذر آب با هدف جمع آوری کمک‌های مردمی برای تامین منبع ذخیره آب ویژه مددجویان آغاز شده است و در این پویش که نیازمند همراهی نیکوکاران هستیم، سعی می‌شود ۵ هزار منبع ذخیره آب به ارزش ۱۰۰ میلیارد ریال تامین شود و در اختیار خانواده‌های نیازمند تحت حمایت این نهاد قرار گیرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر