جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۶۲۰۸
جمعه ۱۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۴

فکرشهر: فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان در پی انتشار کلیپی در فضای مجازی مبنی بر اقدام مامور پلیس در تخریب شیشه خودروی شوتی، بیان داشت: متاسفانه در سالیان اخیر خودروهای شوتی با تغییر غیر قانونی وضعیت ظاهری خودرو و حمل کالای قاچاق خسارات زیادی به اقتصاد کشور وارد نموده اند و مهمتر از این به علت عدم رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و حرکات پر خطر در جاده ها، از عوامل اصلی تصادفات جاده ای  و فوت بسیاری از مردم عزیز بوده اند که بسیاری از آنها سرپرست خانواده بوده و آسیب های جبران ناپذیری به خانواده های این عزیزان وارد شده است. این وقایع  نارضایتی عموم مردم را به دنبال داشته به نحوی که برخورد قانونی با این خودروها یکی از مطالبات اصلی و همیشگی مردم بوده و در این راستا برابر قانون، توقیف خودروهای شوتی در دستور کار مستمر پلیس قرار دارد.

به گزارش «فکرشهر» از پلیس، سرهنگ «فرهاد آراوند»، با ابراز تاسف از رفتار ناصحیح مامور پلیس در این محتوای تصویری، گفت: کلیپ منتشر شده مربوط به مدت ها قبل بوده که توسط کاربران فضای مجازی بازنشر داده شده است. 

سرهنگ «آراوند» در پایان گفت: پس از وقوع این اتفاق، بلافاصله موضوع از طریق مبادی و نهادهای نظارتی مورد بررسی قرار گرفته و با مامور خاطی برخورد لازم و متناسب صورت گرفته و امید است که منبعد شاهد چنین رفتار های ناصحیحی از سوی همکاران نباشیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر