جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
 رییس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر برازجان:
فکرشهر: رییس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر برازجان گفت: امیدوارم با همکاری شورا، شهرداری و واحدهای صنفی، مشکلات بازار و بازاریان برازجان کاهش یابد...
کد خبر: ۹۶۲۲۰
شنبه ۲۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۵

فکرشهر: رییس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر برازجان گفت: امیدوارم با همکاری شورا، شهرداری و واحدهای صنفی، مشکلات بازار و بازاریان برازجان کاهش یابد.

به گزارش «فکرشهر»، «سید عبدالمحمد کاظمی» که به همراه «محمد جامعی» ـ معاون خدمات شهری شهرداری برازجان ـ از بازار روز برازجان بازدید می کرد، با شماری از فعالان این بازار گفت و گو و بر پیگیری و رفع مشکلات بازاریان تاکید کرد.

وی، با بررسی برخی مشکلات بازار و بازاریان ابراز امیدواری کرد که با همکاری شورا، شهرداری و واحدهای صنفی مشکلات موجود کاهش یابد.

به نوشته روابط عمومی شهرداری برازجان، «کاظمی» با اشاره به این که در سریع ترین زمان ممکن و برای رفاه حال کسبه و مراجعه کنندگان بازار، سرویس‌های بهداشتی موجود، بهسازی و بازگشایی خواهند شد، اظهار داشت: تمام تلاشمان را برای ساماندهی هر چه بهتر محیط کسب و کار بازاریان به کار خواهیم گرفت و راهکارهای کارشناسی شده را برای رفع این مشکلات در دستور کار قرار خواهیم داد تا فضای بازار به محیط بهتری برای کسبه محترم و شهروندان عزیز تبدیل شود.

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر