جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۶۲۳۱
شنبه ۲۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۷

فکرشهر: معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری دیلم گفت: ۳۰ میلیارد ریال اعتبار ملی برای محور روستایی "بیدو" به چهارراه بی بی حکیمه از محورهای حایز اهمیت این شهرستان به استان کهگیلویه و بویراحمد در سال جاری اختصاص یافت.

به گزارش فکرشهر، محمد طاهری روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: محور روستایی بیدو به چهارراه بی بی حکیمه یکی از محورهای حایز اهمیت در حوزه روستایی و پدافند غیرعامل است که امکان دسترسی سریع‌تر به برخی تاسیسات نفتی مستقر در حوزه استحفاظی را فراهم کرده و  روستاهای بخش مرکزی دیلم و مرکز شهرستان  را به جاده برون شهری دیلم به گچساران در استان کهگیلویه و بویراحمد متصل می‌کند.

وی اظهارکرد: اعتبار ۳۰ میلیارد ریالی از محل اعتبارات ملی کمک به توسعه زیربناهای روستایی از طرف دفتر روستایی استانداری و سازمان مدیریت و برنامه ریزی بوشهر به فرمانداری ابلاغ شده است.

طاهری گفت: امسال همچنین از محل اعتبارات کمیته برنامه ریزی شهرستان  نیز  ۱۰ میلیارد ریال به این پروژه اختصاص یافت.

وی افزود: پارسال  نیز با حمایت‌های معاونت توسعه روستایی نهاد ریاست جمهوری  ۳۰ میلیارد ریال برای احداث ابنیه فنی این محور روستایی تامین اعتبار و صرف اجرای  ۹ پل تک دهانه و ۲ دهانه شد.

معاون برنامه ریزی و امورعمرانی فرمانداری دیلم یادآورشد: محور روستایی بیدو به چهارراه بی بی حکیمه به طول ۷.۵  کیلومتر و عرض ۶ متر در سال‌های گذشته مطالعه و طراحی و از سال گذشته عملیات اجرایی آن توسط پیمانکار اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آغاز شده است.

شهرستان دیلم در منتهی الیه شمالی استان بوشهر و در همسایگی استان خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر