جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۶۲۴۱
شنبه ۲۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۰

فکرشهر: رئیس کمیسیون بهداشت و سلامت شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: بیمارستان تخصصی قلب تنها مرکز تخصصی قلب دراستان بوده که با داشتن متخصصان توانمند توانسته از نگرانی اعزام بیماران به بیمارستان‌های شیراز وبه تبع خطرات ناشی از  آمد و شد  و هزینه‌های متحمل به بیماران بکاهد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، حمیده هلال بحر  روز شنبه در حاشیه بازدید شماری از اعضای شورای اسلامی شهر بوشهر از بیمارستان قلب مرکز این استان افزود: با این شرایط می‌طلبد که بیمارستان قلب در بوشهر به صورت ویژه دیده شود.

 وی اظهارداشت: هرکدام از سازمان ها و پیگیری مسئولین استان صورت بگیرد در حقیقت تکریم و خدمت به مردم استان بوشهر است.

هلال بحر ادامه داد:  گرچه خرید و بروز رسانی وسایل وتجهیزات این بیمارستان مهم بوده است اما فراتر از آن توسعه ساختمانی و افزایش تخت‌های این بیمارستان نیز ضروی است.

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر نیز گفت: در راستای ارتقا سطح کمی و کیفی بیمارستان قلب در این شهر نیازمند توسعه است.

جعفر پورکبگانی افزود: تا قبل از راه اندازی این بیمارستان شهروندان مجبور بودند برای عمل‌های قلب به استانهای همجوار مراجعه کنند که با راه‌اندازی این بیمارستان و حضور پزشکان متخصص درمان بیماران در استان انجام می‎شود.

وی بیان کرد: در این راستا توسعه بیمارستان قلب بوشهر با توجه به حجم مراجعات که تمام استان را پوشش می‌دهد ضرورتی اجتناب ناپذیر است.

پورکبگانی ادامه داد: شورای شهر بوشهر برحسب رسالت و  وظیفه آمادگی دارد  در زمینه رفع مشکلات و دغدغه درمانی شهروندان با دانشگاه علوم پزشکی همکاری لازم را داشته باشد.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورا نیز با قدردانی از کارکنان و پزشکان بیمارستان قلب بوشهر گفت: در شورای شهر علاوه بر عمران شهری در زمینه مسائل فرهنگی، ورزشی و سلامت شهروندان اهتمام ویژه‎ای وجود دارد.

خدیجه گرشاسبی افزود:  مقوله سلامت و درمان شهروندان بخش بسیار مهمی از رسالت شورا است که انتظار می ‏رود با حمایت دستگاه‎های ذیربط به آن توجه جدی شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر