چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۶۲۴۸
شنبه ۲۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۱:۱۸

فکرشهر: رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان جم گفت: گشت مشترک ادارات منابع طبیعی، محیط زیست و جهاد کشاورزی شهرستان جم سه خودرو نیسان حامل چوب را در جاده جم به ریز توقیف کردند.

به گزارش فکرشهر از خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، محمدتقی محمدی در نشستی که در زمینه حفظ و حراست از جنگل‌ها و فضای سبز، به‌ویژه باغات حوزه استحفاظی شهرستان و ورود افراد سودجو برای قطع درختان و باغات و دغدغه‌های شهروندان به اتفاق اداره حفاظت محیط زیست و منابع طبیعی این شهرستان برگزار شد، گفت: در یک گشت زنی مشترک با حضور نمایندگان این ادارات در مسیر جاده جم به ریز، سه خودرو نیسان حامل چوب مرکبات توقیف و به اداره منابع طبیعی شهرستان منتقل شد.
 
وی ادامه داد: پس از بررسی‌های انجام شده و اظهارات رانندگان، مشخص شد محموله چوب‌ها مربوط به یکی از باغداران باغات ریز و بیدو بوده که پس قطع درختان، به شهرستان جهرم در استان فارس در حال انتقال بوده است.
 
رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان جم تاکید کرد: طبق نشست‌های قبلی و دستور کتبی مدیر کل حفاظت محیط زیست استان، هر گونه قطع درختان، هرس و جابجایی نیاز به تشکیل کمیته قطع اشجار و مصوبات این کمیته دارد و در غیر اینصورت هرگونه قطع درختان و یا حمل آن، غیر قانونی و با عاملان آن برخورد خواهد شد.
 
وی با بیان اینکه ادارات جهاد کشاورزی، حفاظت محیط زیست و منابع طبیعی آمادگی لازم را برای پیگیری موارد یاد شده در هر ساعاتی از شبانه روز را دارند افزود: از همشهریان عزیز دوستدار محیط زیست و انجمن‌های زیست محیطی تقاضا داریم در صورت مشاهده هرگونه قطع درختان جنگلی و باغات به ادارات مربوط اطلاع دهند تا پیگیری شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر