جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۶۲۸۲
شنبه ۲۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۸

فکرشهر: فرماندار دشتی با اشاره به رشادت‌ها و جانفشانی‌های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس گفت: از هفته دفاع مقدس تا پایان سال هزار و۵۰۰ پیشکسوت عرصه جهاد و شهادت در سطح شهرستان تجلیل می‌شود.

به گزارش فکرشهر و به نقل از مهر، عبدالله نادری در نشست هماهنگی برنامه‌های هفته دفاع مقدس شهرستان دشتی اظهار داشت: از این تعداد ۲۰۰ پیشکسوت در هفته دفاع مقدس تجلیل خواهد شد.

وی افزود: دشمنان همواره تلاش دارند انقلاب اسلامی را نابود کنند ولی به حمد الله علی رغم همه توطئه‌ها موفق نشدند.

نادری با بیان اینکه انقلاب اسلامی همه معادلات و نگاه‌ها را عوض کرد، ادامه داد: کشور ما در هشت سال دفاع مقدس جلوی قدرت‌های جهان ایستاد.

وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر حوزه دفاعی کشوری مقتدر هستیم، گفت: باید از رشادت‌ها و جان فشانی‌های رزمندگان تجلیل شود.

نادری ادامه داد: شهرداران و دهیاران فضا سازی شهرها و روستاها را مورد توجه قرار دهند.

برگزاری ۱۵۰ برنامه در هفته دفاع مقدس

فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان دشتی از برگزاری ۱۵۰ برنامه در هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت: با توجه به شرایط کرونایی ۸۰ درصد این برنامه‌ها به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

سرهنگ پاسدار محمد رضا زارعی تبار اظهار داشت: تجلیل از پیشکسوتان، غبار روبی گلزار شهدا، تجلیل از طلاب، دانش آموزان و دانشجویان، تجلیل از خانواده شهدا، اجرای رزمایش کمک‌های مومنانه، طرح ختم قرآن، رزمایش کمک‌های مومنانه و برگزاری میز خدمت جهادی از مهمترین برنامه‌های این هفته به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه هفته دفاع مقدس یادآور حماسه آفرینی ملت ایران است، افزود: یکی از ویژگی‌های دفاع مقدس مردمی بودن است و در این جنگ رزمندگان ما اجازه نداند یک وجب از خاک کشورمان کم شود.

زارعی تبار ادامه داد: در هشت سال دفاع مقدس جوانان زیادی جنگ را مدیریت کردند و نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب کردند.

وی تصریح کرد: هفته دفاع مقدس فرصت مناسبی است که ارزش‌های دفاع مقدس به نسل جوان انتقال داده شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر