پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: روند ابتلا و بستری‌های کرونایی در این استان کاهشی است و  در پایان پیک پنجم کرونا قرار داریم...
کد خبر: ۹۶۲۸۶
شنبه ۲۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۲

فکرشهر: رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: روند ابتلا و بستری‌های کرونایی در این استان کاهشی است و  در پایان پیک پنجم کرونا قرار داریم.

به گزارش فکرشهر و به نقل از صداوسیما، دکتر سعید کشمیری بیان کرد: در حال حاضر بیماری کرونا در استان بوشهر سیر نزولی در پیش گرفته و میزان ابتلا کاهش یافته است، به گونه‌ای که پیش‌از این از هر ۱۰۰ بیمار ۶۰ تا ۷۰ نفر تست کرونایشان مثبت بود، اما در حال حاضر از ۱۰۰ نفر تست ۲۰ نفر مثبت می‌شود.
 
وی با تاکید بر اینکه همچنان خواستار تداوم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از سوی مردم هستیم، عنوان کرد: با ادامه وضع موجود انتظار داریم هفته آینده شرایط بهتری را هم در استان تجربه کنیم.
 
دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان تداوم طرح شهید سلیمانی به منظور بیماریابی و جلوگیری از انتشار آن و تسریع در انجام واکسیناسیون را اولویت‌های فعلی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر دانست و گفت: تلاش می‌کنیم تا یک ماه آینده تمام افراد بالای ۱۸ سال استان حداقل یک دوز واکسن را دریافت کرده باشند.
 
وی افزود: در حال حاضر هم بیش از ۴۵ درصد این افراد واکسن دریافت کرده‌اند که انتظار می‌رود با افزایش پایگاه‌های واکسیناسیون و همچنین افزایش ظرفیت واکسیناسیون در استان این آمار افزایش چشمگیری پیدا کند.
 
بر اساس آمار‌ها تاکنون ۳۴۲ هزار و ۲۲۵ نفر در استان بوشهر دوز اول واکسن و ۲۱۳ هزار و ۶۱۳ نفر هردو دوز واکسن را دریافت کردند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر