پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: دادستان بوشهر گفت: در ادامه رسیدگی به پرونده تخلفات مالی شهرداری گناوه، ۲ نفر از جمله یکی از اعضای شورای سابق شهر گناوه دستگیر شدند...
کد خبر: ۹۶۴۰۸
دوشنبه ۲۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۰

فکرشهر: دادستان بوشهر گفت: در ادامه رسیدگی به پرونده تخلفات مالی شهرداری گناوه، ۲ نفر از جمله یکی از اعضای شورای سابق شهر گناوه دستگیر شدند.

به گزارش فکرشهر، علی حسن پور در جمع خبرنگاران بیان کرد: در ادامه رسیدگی به پرونده تخلفات مالی در شهرداری بندر گناوه، یک‌شنبه ۲۱ شهریور یکی از اعضای شورای سابق و فرد دیگری خارج از مجموعه شورا و شهرداری تحت تعقیب کیفری قرار گرفتند.
 
وی افزود: پس از تفهیم اتهام و صدور قرار تامین کیفری مناسب از سوی بازپرس شعبه هفتم این دادسرا، برای تکمیل تحقیقات در اختیار اداره کل اطلاعات استان بوشهر قرار گرفتند.
 
۱۲ مرداد هم دو نفر از کارمندان شهرداری گناوه به اتهام تخلفات مالی دستگیر و بازداشت شدند.
 
در پی آن، اول شهریور نیز شهردار سابق و یکی از معاونین شهرداری گناوه به اتهام تخلفات مالی دستگیر شدند.
 
همچنین ۱۴ شهریور یکی از اعضای شورای شهر گناوه به اتهام تخلف مالی تحت تعقیب قرار گرفت و دادستان بوشهر اعلام کرد که پس از تفهیم اتهام و صدور قرار تامین کیفری مناسب، پرونده او در شعبه هفتم دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان در جریان رسیدگی قرار دارد.

نظرات بینندگان
سامان.
|
-
|
دوشنبه ۲۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۰
تا خانم ...........  رییس تیم را کامل اخراج نکردید نتیجه نمیگیرید شروع تخلف از خانم ............ شروع شده و...........جناب دادستان شجاع به وا... سرگروه این تیم ........... شورا و ............ شهرداری بوده ما نظاره گر بودیم از نزدیک.ظلم در حق شهر است زنی مثل ............ تایید بشه برا شورا مقام زن را زیر سوال بردید واقعا حیف است خانمهایی داریم زهراگونه اینا چرا ابروی همه را بردن و اخراج نمیشن.اطلاعات فعال استان خواهش داریم این دو نفر را بر کنار کنید. /// فکرشهر: بدون شک شما با محدودیت های ما آشنایید، بر همین اساس و با عرض پوزش، بخشی هایی از پیام شما و اسامی، حذف شد.
ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر