جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۶۴۱۷
دوشنبه ۲۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۵

فکرشهر: دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر از کشف هفت تن مواد مخدر خبر داد و گفت: طی سال جاری هزار و ۳۵۷ نفر قاچاقچی مواد مخدر در استان بوشهر دستگیر شده است.

به گزارش فکرشهر از مهر، ارسطو ترکمان‌منش صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای مقابله با مواد مخدر در استان بوشهر تلاش‌های خوبی صورت گرفته و شاهد کشف محموله‌های متعدد مواد مخدر هستیم.

وی از رصد و پایش مستمر محورهای مواصلاتی، سواحل، مرزهای دریایی خلیج‌فارس و نقاط مختلف استان خبر داد و اضافه رد: طی سال جاری ۱۳ باند تهیه و توزیع مواد مخدر در استان بوشهر شناسایی و منهدم شده است.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر از کشف هفت هزار و ۱۴۶ کیلوگرم انواع مواد مخدر از این باندها خبر داد و بیان کرد: چهار هزار و ۱۱۶ کیلوگرم مواد مخدر توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر کشف شده است.

وی با اشاره به اینکه نیروهای مرزبانی استان بوشهر نیز موفق به کشف ۴۱۱ کیلوگرم مواد مخدر شده‌اند افزود: دو هزار و ۶۱۹ کیلوگرم مواد مخدر توسط کارکنان اداره کل اطلاعات استان بوشهر کشف شده است.

ترکمان‌منش با بیان اینکه ۷۰ درصد مواد مخدر کشف شده استان بوشهر در مسیر خشکی و ضبط شده است ادامه داد: از ابتدای سال جاری تا ۲۰ شهریورماه هزار و ۳۵۷ نفر قاچاقچی مواد مخدر در استان بوشهر دستگیر شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر