شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: متولدان سال ۱۳۶۸ به قبل در استان بوشهر می‌توانند برای تزریق واکسن ثبت نام کنند...
کد خبر: ۹۶۴۳۱
دوشنبه ۲۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۵

فکرشهر: مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: متولدان سال ۱۳۶۸ به قبل در استان بوشهر می‌توانند برای تزریق واکسن ثبت نام کنند.

به گزارش «فکرشهر»، بر اساس اعلام مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، حداقل سن ثبت‌نام و دریافت نوبت واکسن کرونا در تمام کشور ۳ سال کاهش یافته است و از هم‌اکنون افراد ۴۲ سال به بالا (متولدین ۱۳۵۸ و قبل) در سراسر کشور می‌توانند با مراجعه به سامانه salamat.gov.ir زمان و محل دریافت واکسن را بلافاصله خودشان انتخاب کنند و برای این کار، نیازی به داشتن پرونده بهداشت نیست.
 
همچنین بنا به این گزارش، افراد ۳۲ تا ۴۱ سال (متولدین ۱۳۵۹ تا ۱۳۶۸) که ساکن استان‌های بوشهر، آذربایجان غربی، ایلام، خراسان جنوبی، خوزستان، سیستان و بلوچستان، کردستان، کرمان، کرمانشاه، قم و هرمزگان هستند و در پایگاه‌های بهداشت پرونده سلامت دارند می‌توانند از طریق همین سامانه ثبت‌نام کنند.
همچنین دانشجویان و طلاب سراسر کشور، رانندگان تاکسی‌های اینترنتی (۳۰ سال به بالا)، بیماران نادر و معلولان اعلام شده از سوی سازمان بهزیستی، استادان دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه، معلمان، هنرمندان، خبرنگاران و کارکنان حمل‌ونقل عمومی می‌توانند از طریق همین سامانه ثبت‌نام کنند.

تمامی افرادی که قبلا در سامانه salamat.gov.ir ثبت‌نام کرده، ولی به هر دلیل هنوز واکسن دریافت نکرده‌اند نیز می‌توانند دوباره ثبت‌نام کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر