شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۶۴۵۴
سه‌شنبه ۲۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۵

فکرشهر: عضو شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: براساس استعلام انجام شده، منع قانونی برای تیم‌داری شهرداری بوشهر و حمایت از تیم فوتبال شاهین این شهر در لیگ دسته اول فوتبال وجود ندارد.

به گزارش فکرشهر، عبدالخالق برزگرزاده روز سه ‎شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: طی نشستی که در شورای اسلامی شهر بوشهر برگزار شد پس از بحث و تبادل نظرهای مختلف مقرر شد با در نظر گرفتن مبلغ هفت میلیارد تومان تیم شاهین شهرداری بوشهر در رقابت‌های لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور حضور پیدا کند.

وی بیان کرد: هر چند متقاضیان دیگری نیز برای خرید و اسپانسری تیم شاهین شهرداری بوشهر وجود دارد، اما اولویت اصلی ما با تیم‌داری شهرداری بوشهر است و هیات مدیره باشگاه نیز آمادگی برنامه‌ریزی این کار و نیز راهکارهایی در این زمینه را دارند .

برزگرزاده ادامه داد: در زمینه دریافت مجوز تیم‌داری نیز مکاتبات استانداری بوشهر از طریق اداره ورزش و جوانان استان بوشهر با معاون وزارت ورزش و جوانان انجام شد و در این زمینه در پاسخی اعلام شده فقط ۱۶ تیم لیگ برتر، باشگاه‌داری حرفه‌ای محسوب می‌شوند.

وی یادآور شد: با این وجود برای حضور تیم شاهین شهرداری بوشهر در لیگ دسته یک منع قانونی وجود ندارد و امیدوارم با تلاش و همت مسئولان باشگاه، پیشکسوتان، مجموعه شهرداری و هواداران، بزودی تمرین‌ها و مراحل آماده سازی تیم نیز آغاز و شرایط برای حضور مقتدرانه نماینده این استان در رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال کشور فراهم شود.

تیم فوتبال شاهین بوشهر درفصل ۱۳۹۹-۱۳۹۸ لیگ برتر فوتبال با مجوزی که وزارت کشور به شهرداری این شهر داد، در حمایت شهرداری بوشهر قرار گرفت و با عنوان شاهین شهرداری بوشهر در این رقابت‌ها حضور یافت.

این مجوز یکساله بود و وزارت کشور هم در نامه خود تاکید کرده بود باید حداکثر تا پایان فصل زمینه واگذاری تیم به بخش خصوصی فراهم شود.

در پایان فصل شاهین به لیگ دسته یک فوتبال سقوط کرد و خبری از واگذاری هم نشد.

پس از آن مسئولان استان بوشهر دوباره دست به کار شدند و توانستند مجوز تیم‌داری شهرداری بوشهر را در لیگ دسته یک از وزارت کشور بگیرند که این مجوز هم یکساله بود و حالا به پایان رسیده‌است.

شاهین شهرداری بوشهر در فصل گذشته با کسب ۵۳ امتیاز به کار خود پایان داد و تا هفته‌‏های پایانی از مدعیان جدی صعود به لیگ برتر فوتبال کشور بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر