جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۶۴۸۲
چهارشنبه ۲۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۶:۰۵

فکرشهر: رئیس اداره حفاظت محیط زیست گناوه گفت: درپی اعتراض فعالان زیست محیطی نسبت به اجرای پروژه تعریض و احداث خیابان در خور ساحل "چورشلی" این بندر، پیگیری‌های لازم به عمل آمد و از ادامه کار جلوگیری شد.

به گزارش فکرشهر، کامبیز عبداللهی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: بمحض اطلاع از جریان پیش آمده به همراه دوستداران محیط زیست از  محل یادشده بازدید و پس از آن پیگیری‌های لازم برای جلوگیری از اتفاق پیش آمده در دستور کار قرار گرفت.

وی اظهارداشت: در جریان بازدید میدانی که با همراهی معاون عمرانی فرماندار و رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان در روز گذشته صورت گرفت، از خاکبرداری که توسط لودر انجام می‌شد و ادامه دادن اجرای پروژه جلوگیری شد.

عبداللهی  گفت: در تماسی که با سرپرست شهرداری گناوه گرفته شد، وی اعلام کرد منطقه مورد اعتراض مربوط به پروژه شهرداری نیست.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست گناوه افزود: فعالان و دوستداران محیط زیست که همیشه یار و یاور این اداره هستند، نگران اتفاق افتاده نباشند و مراحل قانونی از طریق دادستانی و فرمانداری صورت گرفته است.

دوستداران محیط زیست بندرگناوه  ابتدای هفته جاری درپی مشاهده و اطلاع از اجرای پروژه تعریض و احداث خیابان در نقطه بکر و مستعد زیست محیطی در جوار خور چورشلی این بندر ، خواستار جلوگیری و  تشکیل کمیته ویژه بازرسی و بررسی آن  توسط دستگاه‌های نظارتی شده بودند.

این منطقه دارای پوشش گیاهی بکر و بسیار مفیدی است و سالیان متمادی با تلاش‌های گسترده فعالان زیست محیطی محل کشت درخت حرا و سایر گونه‌های گیاهی متناسب با شرایط آب و هوایی گناوه به شمار می‌رود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر