جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۶۴۸۷
چهارشنبه ۲۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۶:۱۸

فکرشهر: «دیمیتری پسکوف»، سخنگوی کرملین روز سه‌شنبه به خبرنگاران گفت دیدار میان «ولادیمیر پوتین»، رئیس‌جمهور روسیه با همتای ایرانی‌اش «ابراهیم رئیسی» به تعویق افتاده است.

به گزارش فکرشهر از فارس، دیمیتری پسکوف گفته این دیدار به دلیل آنکه رئیس‌جمهور روسیه خودش را به علت ابتلای احتمالی به کرونا قرنطینه کرده «تا فرصت بعدی» به تعلیق درآمده است.

بعد از آنکه «کاظم جلیلی»، سفیر ایران در روسیه گفته بود سران دو کشور ممکن است در حاشیه نشست سازمان همکاری شانگهای دیدار کنند، این مقام کرملین گفت: «هیچ دیدار دوجانبه‌ای انجام نخواهد شد. این دیدار تا فرصت بعدی به تأخیر افتاده است.»

پیش از این منابع خبری گزاری دادند ولادیمیر پوتین امروز سه شنبه در تماس تلفنی با آیت الله سیدابراهیم رئیسی، با بیان اینکه بعلت احتمال ابتلا به بیماری کرونا به قرنطینه رفته است، خواستار انجام هماهنگی برای دیدار دو رئیس جمهور در اولین فرصت شد.

رئیس جمهور روسیه با اشاره به همکاری های مسکو ـ تهران در زمینه مقابله با کرونا و همچنین تولید مشترک واکسن اسپوتنیک، بر تداوم این همکاری ها تاکید کرد.

رئیس جمهوری اسلامی ایران نیز در تماس تلفنی ولادیمیر پوتین، گفت: توسعه و تعمیق همکاری های دو کشور را در همه ابعاد دنبال می کنیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر