پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
کد خبر: ۹۶۵۰۵
چهارشنبه ۲۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۷:۰۲

فکرشهر: مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس گفت: با جذب بازیکنان با اولویت بومی استان بوشهر با قدرت از تیم فوتبال پارس جنوبی جم و ساحلی حمایت می‌کنیم.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس روز سه شنبه به نقل از سخاوت اسدی افزود: هفته پیش در تماسی با سرمربی تیم فوتبال پارس جم از وی خواستم بدون دغدغه نسبت به جذب بازیکنان با اولویت بومی استان بوشهر برای حضوری موفق در مسابقات آماده شود و اگر به لیگ برتر صعود کنند، پاداش ویژه‌ای برای آنان در نظر گرفته خواهد شد.

وی گفت: شایعه اخیر درباره قطع حمایت این سازمان از ۲ تیم پارس جنوبی جم در لیگ فوتبال آزادگان و پارس جنوبی بوشهر در لیگ برتر فوتبال ساحلی صحت ندارد.

مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس اظهار داشت: مجموعه باشگاه پارس جنوبی در قالب سه تیم حرفه‌ای فوتبال چمنی، فوتبال ساحلی و ووشو فعالیت خود را با قوت ادامه می‌دهد، از این رو جوانان و بازیکنان نگران نباشند.

وی با بیان اینکه هزینه‌های تیم‌داری از جمله موارد نادری است که بطور کامل در سازمان منطقه ویژه پارس  پرداخت می شود، ادامه داد: پرداخت هزینه های تیم  درحالی است که تخصیص اعتبارات جاری و عمرانی با تاخیر زیادی همراه است.

اسدی گفت: در همین ارتباط در روزهای اخیر، نشستی با مدیرعامل شرکت ملی نفت برگزار و دغدغه ها و مطالبات اجتماعی مترتب بر آن و توقع های حوزه پیرامونی به ایشان منتقل شده است.

وی با تاکید بر اینکه مجموعه وزارت نفت و سازمان منطقه ویژه بر حمایت از ورزش اصرار دارند، ادامه داد: سیستم اداری در شرکت های دولتی با ضوابط و قوانینی برای پرداخت همراه است، از سویی ورزش و تیم‌داری حرفه ای هم هزینه‌هایی دارد که قاعده‌مند نبوده و تجمیع کردن این دو مورد دشوار است، ولی از عزم و اراده سازمان منطقه ویژه پارس و شرکت ملی نفت برای حمایت های موثر از تیم‌داری کم نشده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر