جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۶۵۴۲
چهارشنبه ۲۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۷:۲۶

فکرشهر:  روابط عمومی دفتر نماینده مردم دشتستان در مجلس می گوید این نماینده امروز ـ چهارشنبه، 24 شهریورماه ـ طرح سوال از وزیر جهاد کشاورزی در خصوص وضعیت خرمای دشتستان را کلید زده است.

به گزارش «فکرشهر» از دفتر این نماینده، ابراهیم رضایی در طرح سوال خود از سید جواد ساداتی‌نژاد وزیر جهاد کشاورزی که به هیئت رئیسه مجلس ارائه شده است بیان کرد: قیمت خرمای دشتستان در سال جاری خیلی پایین بوده به طوری که قیمت آن از قیمت سال ۹۸ هم کمتر است و این در حالی است که هزینه تولید خرما در سالیان اخیر چند برابر شده است.

 وی در ادامه گفت: این مسئله موجب ایجاد بحران شدید در زندگی و معیشت کشاورزان دشتستانی شده است. چرا قیمت خرمای دشتستان همچنان پائین مانده و علت بی‌توجهی وزارت جهاد کشاورزی به خرمای دشتستان چیست؟.

نماینده دشتستان همچنین تذکری با همین موضوع به وزیر جهاد کشاورزی داده و اعلام کرد: قیمت خرمای دشتستان در سال جاری پایین بوده به طوری که قیمت آن از قیمت سال ۹۸ هم کمتر است و این در حالی است که هزینه تولید خرما در سالیان اخیر چند برابر شده است. این مسئله موجب ایجاد بحران شدید در زندگی و معیشت کشاورزان دشتستانی شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر