سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۶۵۷۴
پنجشنبه ۲۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۲:۱۶

فکرشهر: فرماندار دیلم استان بوشهر گفت: این شهرستان را باید به عنوان نماد فرهنگی و ایثارگری خیران حوزه سلامت در کشور معرفی کرد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، احمد دشتی روز چهارشنبه در  نشست با متولیان بهداشت ودرمان این شهرستان از فداکاری و همت والای تمامی پزشکان، پرستاران و کادر بهداشتی و درمانی در مبازره  با بیماری کووید۱۹ تقدیر کرد و افزود: خیران این شهرستان در عرصه سلامت و بویژه در دوران کرونایی  سهم بسزایی داشتند و منشا کارهای بزرگی بوده‌اند که  حاضرم بر دست آنها بوسه بزنم.

وی اظهارداشت: بهره‌مندی و بهبود وضعیت زیرساخت‌های موجود بیمارستان بقیه الله الاعظم(عج) دیلم از امکانات و تجهیزات در بخش‌های بستری، اتاق عمل، آی سی یو و سی سی یو، سی تی اسکن و آزمایشگاه مدیون و مرهون تعامل و
همبستگی دولت و خیران دلسوز این شهرستان است.

دشتی بیان کرد: تعامل دو جانبه بین مجموعه دولت و خیران در این شهرستان همیشه وجود داشته است و نباید با بعضی اظهار نظرها و سخنان نسنجیده باعث دلسردی آنها شویم که  در کمک به دیگر پروژه‌های خیرساز  و در حق مردم این دیار یک ظلم آشکار است.

وی با تاکید بر اینکه درحوزه‌های درمانی و سلامت مردم هیچگاه نگاه و هدف سیاسی نداشتیم افزود: در چند سال اخیر  بیشترین اعتبارات کمیته برنامه‌ریزی شهرستان به حوزه بهداشتی و درمانی اختصاص یافته است‌.

فرماندار دیلم گفت: از محل منابع اعتباری روستاهای فاقد دهیاری شهرستان ۱۰۰ میلیون تومان برای بیمارستان در پیک پنجم کرونا پرداخت شد.

دشتی بر تسریع در راه‌اندازی دستگاه اکسیژن ساز بیمارستان دیلم تاکید کرد و افزود: مسئولان بیمارستان قول دادند این دستگاه را در هفته آینده راه‌اندازی کنند.

فرمانداردیلم بیان کرد: با روحیه، قدرت، توان و پشتکاری که هم اینک وجود دارد برای توسعه و خدمات رسانی به مردم در تمامی زمینه‌ها بویژه حوزه سلامت بیش از پیش گام برمی‌داریم.

شهرستان دیلم در شمال استان بوشهر واقع است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر