جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۶۵۷۷
پنجشنبه ۲۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۲:۲۵

فکرشهر: مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر گفت: از فاز اول برنامه نذر آب ۴ جمعیت هلال احمر استان بوشهر در شهرستان سیریک در هرمزگان بهره برداری می شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، غلامرضا حاجیانی گفت: با حضور رییس سازمان داوطلبان، فاز اول برنامه نذر آب ۴ این جمعیت در دهستان بیابان شهرستان سیریک واقع در استان هرمزگان به بهره برداری می رسد و با اصلاح شبکه داخلی به طول ۱۰ کیلومتر، ۴ روستا در مدت زمان کمتری همسنج با پیش از این برنامه، از نعمت آب برخوردار می شوند.

حاجیانی با اشاره به اینکه در فاز اول برنامه نذر آب ۴، روستاهای خرگوشی، گز، کرتان و مغ رحمت در دهستان بیابان شهرستان سیریک واقع در استان هرمزگان، جامعه هدف طرح آب رسانی بودند، اظهار کرد: با تامین ۱۰ هزار متر لوله ۷۵ و ۱۱۰ پلی اتیلن، و با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال از محل کمک خیرین داوطلب حقیقی و حقوقی استان های فارس و بوشهر، فاز نخست برنامه نذر آب ۴ در استان هرمزگان به پایان رسید.

حاجیانی از بهره برداری رسمی فاز نخست این برنامه در روز چهارشنبه ۲۴ شهریورماه و با حضور رییس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر و مدیران ارشد جمعیت های فارس، بوشهر و هرمزگان و سایر مقامات استانی و بومی بهره ور طرح خبر داد و افزود: این برنامه نمادین در مسجد جامع روستای خرگوشی در دهستان بیابان برگزار می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر