جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۶۵۸۶
پنجشنبه ۲۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۲:۵۵

فکرشهر: فرماندار دشتی استان بوشهر گفت: یکی از مهمترین برنامه شورای اسلامی جدید شهر خورموج مرکز این شهرستان پیگیری بازنگری طرح تفضیلی این شهر است که باید هر چه سریعتر مورد بازنگری قرار گیرد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، عبدالله نادری روز چهارشنبه  در نشست با اعضای شورای اسلامی شهر خورموج اظهار داشت: مردم از عملکرد شورای پنجم رضایت داشتند و به همین دلیل سه عضو شورای جدید نیز از اعضای شورای پنجم هستند و این عزیزان هم اکنون برای  شورای ششم انتخاب شدند.

وی افزود: در دوره گذشته شورا و شهرداری خورموج کارهای ارشمند و بزرگی در نقاط مختلف شهر شاهد بودیم که رضایت خوبی ایجاد کرده است.

نادری اضافه کرد: یکی از طرح‌های خوب شهرداری شورای اسلامی قبلی اجرای طرح نهضت آسفالت معابر عمومی و بهسازی و نوسازی معابر عمومی شهر بود که باعث بهبود وضعیت حمل و نقل وتردد درون شهری و بهبود اساسی مبلمان شهر خورموج شده است.

فرماندار دشتی تاکید کرد: اتحاد و همدلی اعضای شورای اسلامی و غیر جناحی عمل کردن اعضا از علل موفقیت شورای اسلامی برای  توسعه شهر خورموج است که باید در این دوره نیز با قوت و قدرت ادامه یابد.

نادری، بر ضرورت انسجام و وحدت در شورا تاکید کرد و گفت: سلامت و امنیت ۲ اولویت مهم شورای اسلامی و شهرداری است که باید در راس برنامه‌های دوره جدید شورا باشد.

وی به اهمیت اجرای برنامه‌های آموزشی در توسعه شهرستان اشاره کرد و افزود: برگزاری دوره های آموزشی متناسب با شغل افراد یکی از نیاز های اصلی شهرستان است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر