جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۶۵۹۶
پنجشنبه ۲۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۳:۲۸

فکرشهر: یکی از دندانپزشکان استان بوشهر توسط محیط زیست تقدیر شد.

به گزارش «فکرشهر»، دکتر «محمد آخوندزاده»، دندانپزشک برازجانی ساکن بوشهر، با حضور رییس محیط زیست شهرستان بوشهر و نماینده انجمن زمین پاک دشتستان، مورد تقدیر قرار گرفت.

«صادق پورسالم» ـ رییس محیط زیست شهرستان بوشهر ـ در این برنامه، با تشکر از زحمات «محمد آخوندزاده»، معرفی افراد سبز اندیش و خدمات آنها را باعث تشویق دیگران عنوان کرد و گفت: این افراد، حافظان راستین محیط زیست هستند و از ایشان در راستای فرهنگسازی حفظ محیط زیست تشکر می شود.

«مهدی زنده باد» از انجمن زمین پاک دشتستان نیز بیان کرد: مدتهاست در معرفی افراد سبز اندیش در صنف های مختلف در حال فعالیت هستیم و معرفی این افراد موفق در جامعه را باعث تشویق جامعه به فرهنگ حفظ محیط زیست می دانیم.

دکتر «محمد آخوندزاده حقیقی»، از پزشکان خوب و متعهد برازجانی است که در کنار کار خود، علاقه ویژه ای به طبیعت و نگهداری گل و گیاه دارد و در محل کار خود در شهر بوشهر، با نگهداری گل و گیاه، طراوت خاصی به محیط کارش داده و این امر باعث رضایت مراجعین به این مرکز دندانپزشکی شده است. 

نظرات بینندگان
مهدى ناظرنژاد
|
-
|
پنجشنبه ۲۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۸
دكتر اخوندزاده حقيقى يك انسان  بسيار شريف منصف و خوش برخورد و در حرفه خود  كاملا حرف اى هستن ايشون جز پزشك بودن و اهل گل و گياه بودن يك صداى دل نشين هم دارن 
ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر