شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۶۶۱۳
پنجشنبه ۲۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۶:۲۱

فکرشهر: دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر گفت: تعداد بیماران بستری در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر به ۲۷۲ نفر رسید.

به گزارش فکرشهر، سعید کشمیری اظهار داشت: در ۲۴ ساعت گذشته ۴۸ بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری‌شده‌اند که از این تعداد ۱۲ مورد به کرونا مثبت، قطعی است.

وی با اشاره به اینکه اکنون ۴۶ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه می‌باشند افزود: از این مجموع موارد بستری در بخش‌های ویژه کرونایی، ۲۳ نفر در وضعیت حاد این بیماری قرار دارند.

دکتر کشمیری درباره نتایج موارد فوتی ناشی از کرونا در استان بوشهر که تا به امروز اعلام شده است، بیان کرد: متاسفانه امروز ۴ مورد فوتی ناشی از ابتلا به کرونا ۳ آقا با ۸۴، ۶۶ و ۶۵ سال سن با سابقه بیماری زمینه‌ای کلیوی، قلبی، فشار خون و دیابت و ۱ خانم با ۷۷ سال سن با سابقه بیماری زمینه‌ای فشار خون در استان بوشهر به ثبت رسید.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: خوشبختانه در شبانه‌روز گذشته ۶۱ بیمار نیز باحال عمومی خوب از بیمارستان‌های استان بوشهر ترخیص شده‌اند، که از این تعداد ۴۴ نفر از آن‌ها مثبت قطعی بوده ‎اند.

کشمیری گفت: تا کنون ۱۹۱۵ نفر از ابتدای شیوع کرونا در استان بوشهر به علت ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده اند. 

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر افزود: از آغاز شیوع کرونا تاکنون ۸۴۴۲۱ نفر در استان بوشهر به این ویروس مبتلا شده‌اند.

آخرین آمار کرونا در ایران/ فوت ۴۵۳ نفر دیگر در کرونا

بنابر اعلام وزارت بهداشت متاسفانه در شبانه روز گذشته ۴۵۳ بیمار کووید ۱۹ در کشور جان خود را به دلیل این بیماری از دست دادند و مجموع جانباختان از ۱۱۶ هزارنفر فراتر رفت.

 بنابر اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، از دیروز تا امروز( ۲۵ شهریور ۱۴۰۰ ) و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۸ هزار و ۲۱ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که 2859 نفر از آنها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۵ میلیون و ۳۷۸ هزار و ۴۰۸ نفر رسید.

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۴۵۳ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۱۶ هزار و ۷۲ نفر رسید.

خوشبختانه تا کنون ۴ میلیون ۶۸۲ هزار و ۷۰۴ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده‌اند.

۶ هزار و ۹۸۱ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.

تا کنون ۳۰ میلیون و ۶۷۲ هزار و ۹۱۶ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر ۱۶۸ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۲۰۹ شهر در وضعیت نارنجی و ۷۱ شهر در وضعیت زرد قرار دارند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر