پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۶۶۲۱
پنجشنبه ۲۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۷:۰۲

فکرشهر: معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر گفت: ۱۱۰ امام جماعت استان بوشهر در «مهرواره‌ اوج» شرکت کردند.

به گزارش فکرشهر از مهر، حجت‌الاسلام محمد قادری ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طرح مهرواره اوج به منظور لبیک امامان مساجد در سراسر کشور به پیام مقام رهبری در حال اجرا است.

وی ارتقا خدمت‌رسانی با محوریت مساجد را از اهداف مهم مهرواره اوج عنوان کرد و ادامه داد: در این عملیات همگام با سراسر کشور در بوشهر ۱۱۰ نفر از امامان جماعت به این طرح لبیک گفتند.

معاون تبلیغات اسلامی بوشهر افزود: با توجه به اوج‌گیری شیوع کرونا بنیاد هدایت سازمان تبلیغات اسلامی عملیاتی تحت عنوان «مهرواره اوج» با شعار ارتقا خدمت‌رسانی مساجد با محوریت این مکان مقدس طراحی و عملیاتی کرده است.

وی، ایجاد انگیزه مضاعف در مساجد برای ورود به عرصه خدمت‌رسانی و حل مسائل محله و ارتقا امامان در جلب مشارکت مردم برای حل مسائل به ویژه استفاده از ظرفیت حلقه میانی در عملیات‌های مسجد محور را از اهداف مهم این طرح عنوان کرد.

قادری تأکید کرد: ارتقا روش‌های شناسایی مسئله خلاقیت‌ها و راهنمایی حل مسئله، شناسایی امامان فعال، ایجاد و تقویت شبکه امامت در شهرها و ترویج گفتمان امامت و تقویت و ارتقا شبکه راهیاری دیگر اهداف این طرح به شمار می‌روند.

وی شناخت مسئله و جوانب آن، نقاط روشن و ظرفیت‌های قابل اتکاء، راهکارهای عملی حل مسئله و جهت گیری صحیح به سوی جامعه اسلامی را به عنوان مراحل اجرای این طرح عنوان کرد.

حجت‌الاسلام قادری ادامه داد: در این عملیات تلاش شده چهار توصیه مقام رهبری به حلقه‌های میانی و جهت‌دهی حرکت و فعالیت این حلقه‌ها به سمت اوج گرفتن فرآیند خدمت‌رسانی با محوریت مساجد صورت بگیرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر