شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۶۶۹۰
جمعه ۲۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۱

فکرشهر: رییس شبکه بهداشت و درمان دیر گفت: همه آمبولانس‌های فعال در اورژانس ۱۱۵ این شهرستان مجهز به تجهیزات MICU بوده و قابلیت انتقال بیماران قلبی را دارا هستند.

به گزارش فکرشهر، احمد آخوندی روز جمعه به مناسبت روز فوریت‌های پزشکی در گفت وگو با ایرنا افزود: در این آمبولانس‌ها برانکارد، ونتیلاتور، دستگاه شوک، کیف احیاء، ساکشن پرتابل، سیلندر اکسیژن مجهز به مانومتر، صندلی پرستار و نیمکت کامل صندوق شونده تعبیه شده است.

وی اظهار کرد: در زمان حاضر پنج  پایگاه فوریت‌های پزشکی با ۶ کد به صورت شبانه‌روزی و به صورت رایگان در شهرستان دیر فعال هستند.

آخوندی افزود: ۳۵ نفر امدادگر و تکنسین فوریت‌های پزشکی در پایگاه‌ شهرهای دیر، دوراهک، آبدان، بردخون و روستای دروداحمد مشغول خدمت رسانی هستند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر گفت: با اضافه شدن ۲دستگاه آمبولانس پشتیبان به مجموعه پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵  شمار آمبولانس‌های فعال در این شهرستان به هشت دستگاه ارتقا یافته است.

وی افزود: از این هشت دستگاه آمبولانس ۶ دستگاه بنز اسپرینتر و ۲ دستگاه تویوتا با متوسط عمر ۱۲ سال هستند.

آخوندی گفت: ۲۶ شهریور بهانه‌ای برای تقدیر از فعالیت‌ها و تلاش‌های صادقانه همکاران فوریت‌های پزشکی است که تمام تلاش خود  را در راستای نجات جان و کاهش آلام مردم به کار می‌گیرند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر