شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۶۷۳۷
شنبه ۲۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۱:۳۸

فکرشهر: مسئول سازمان بسیج رسانه استان بوشهر گفت: با استقال خوب صورت گرفته از سوی فعالان رسانه‌‏ای یکهزار اثر به دبیرخانه ششمین جشنواره رسانه‌‏ای ابوذر این استان ارسال شد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، عبدالله نجفی روز شنبه در جمع خبرنگاران با بزرگداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: در استان بوشهر اصحاب رسانه شناخت و درک عمیقی از حوزه دفاع مقدس دارند که این ظرفیت منجر به پیشتازی آنها در برگزاری برنامه‌‎های متناسب با هفته دفاع مقدس شده است.

وی بیان کرد: فعالان رسانه‌‏ای استان بوشهر در سال گذشته نیز با حضور موثر و پررنگ خود زمینه‏‌ساز برگزاری هر چه باشکوه‎تر کنگره سرداران و ۲ هزار و ۱۲۱ شهید استان بوشهر شدند.

نجفی اظهار داشت: در همین راستا بخش قابل توجهی از جشنواره رسانه‌‏ای ابوذر با نگاه ویژه به دفاع مقدس است که در جشنواره امسال این مهم با موضوع چهل سالگی دفاع مقدس مورد توجه قرار گرفت.

وی عنوان کرد: جهش تولید و اقتصاد مقاومتی، مبارزه با آسیب‌های اجتماعی، بصیرت و دشمن شناسی، کرونا و کمک مؤمنانه، دستاوردهای انقلاب اسلامی، بسیج و حوزه‌های اقدام، امید آفرینی، مبارزه با تروریسم و خروج آمریکا از منطقه، مسائل صنفی خبرنگاران و اصحاب رسانه از دیگر محورهای ششمین جشنواره رسانه‌‏ای ابوذر در استان بوشهر است و موضوع ویژه استانی آن نیز با عنوان "سازگاری با کم آبی" و "مصرف بهینه برق" تعریف شده است.

نجفی گفت: هدف از برگزاری این جشنواره افزایش و غنی‌سازی فرهنگ رسانه انقلابی در بین اصحاب رسانه، ایجاد فضای رقابتی مثبت، تزریق نشاط و امید به جامعه در کنار بیان مسائل و مشکلات صنفی حوزه اطلاع رسانی و معرفی آثار برتر به جشنواره کشوری است.

وی عنوان کرد: آثار دریافتی از سوی دبیرخانه نیز در قالب‌های خبر، گزارش، مصاحبه، تیتر، مقاله و یادداشت، عکس، کاریکاتور، اینفوگرافی، موشن گرافی و فیلم کوتاه (ویژه شبکه‌های اجتماعی) جمع آوری و مورد داوری قرار گرفته است.

نجفی اضافه کرد: در ارتباط با برگزاری اختتامیه نیز در چند مرحله برنامه‌ریزی لازم صورت گرفت اما همزمانی آن با پیک کرونا منجر به تاخیر در برگزاری برنامه شد.

وی اظهار داشت: با این حال این اختتامیه سه‏‌شنبه هفته آینده ششم مهرماه ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه در سالن همایش‌‏های صدا و سیمای مرکز بوشهر برگزار می‌شود که با توجه به  شرایط کرونایی به صورت محدود و با رعایت شیوه ‏‎نامه‎‌های بهداشتی خواهد بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر