جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۶۷۵۹
شنبه ۲۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۷

فکرشهر: مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: سامانه یکپارچه صدور بلیت الکترونیک سفرهای دریایی در این استان عملیاتی شد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، سیاوش ارجمندزاده روز شنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: به دنبال اجرای سیاست‌های راهبردی سازمان بنادر و دریانوردی و با توجه به برنامه دوم اصلاح نظام اداری کشور در زمینه توسعه دولت الکترونیک و هوشمندسازی اداری، طراحی و تولید سامانه یاد شده و سرویس دهی آن از بستر اینترنت برای افزایش رفاه مسافران و پشتیبانی از سفرهای ایمن دریایی، انجام گرفته است.

وی بیان کرد: سامانه فروش بلیت اینترنتی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر با آدرس daryatik.ir، علاوه بر هوشمند کردن فرآیند خرید بلیت سفرهای دریایی با توجه به شرایط خاص جزیره خارگ، باعث ارتقای امنیت این نوع مسافرت‌ها، خدمات‌رسانی مطلوب به هموطنان و کاهش صف انتظار مسافران شده است. 

ارجمندزاده ادامه داد: از مهم‌ترین مزیت‌های اجرای این طرح ثبت الکترونیکی اطلاعات فردی توسط مسافر، پرداخت الکترونیک هزینه بلیت از طریق درگاه بانکی، تهیه فهرست مسافر قبل از زمان خروج شناور از بندر، سهولت در پوشش بیمه سفرها و تسریع در عملیات جستجو و نجات در شرایط اضطرار است.

وی افزود: همچنین باتوجه به شرایط کرونایی جلوگیری از ازدحام جمعیت دیگر مزیت قابل توجه راه‌اندازی سامانه الکترونیکی است.

نظرات بینندگان
علی
|
-
|
شنبه ۲۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۱
عالی میشه.

تشکر از دست اندکارن این مهم
ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر