چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۶۸۱۰
يکشنبه ۲۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۷

فکرشهر: ۲ کتاب شعر "شاخه های طوبی" سروده سیده محبوبه هاشمی زاده" و "رویای نخل ها اثر "فرشته گزدرازی" روز یکشنبه در آیینی در شهرستان دشتی معرفی شدند.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، کتاب شاخه های طوبی مجموعه شعر فارسی است که توسط انتشارات بید تهران در ۹۰ صفحه و تیراژ چاپ و منتشر شده و شامل دوبیتی، رباعی و شعر سپید است.

مجموعه داستان کوتاه رویای نخل‌ها نیز شامل ۲۷ داستان کوتاه از ۲۱ نویسنده اعضای انجمن اهل قلم شهر خورموج مرکز شهرستان دشتی است که در تیراژ ۵۰۰ نسخه توسط انتشارات بید چاپ و مننشر شده‌است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتی استان بوشهر در این آیین گفت: کتاب تنها راه موفقیت در حوزه های مختلف جامعه است و توجه به آن می تواند زمینه توسعه را به همراه داشته باشد.

حمید زارعی روز یکشنبه در این آیین افزود: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره کتابخانه ها نگاهی ویژه به فرهنگ سازی مطالعه بین نسل جوان و نوجوان دارد و با اجرای برنامه ها و فعالیت های فرهنگی و هنری در حوزه کتاب سعی کرده این مهم را به بهترین شکل ممکن ترویج دهد.

وی اظهار کرد: کتابخانه های شهرستان دشتی بیشترین فعالیت را در استان بوشهر دارند به گونه ای که عموم مردم در زمان شیوع ویروس کرونا با مراجعه و امانت گرفتن کتاب، به امر مطالعه در خانه مشغول هستند.

زارعی  بیان کرد: با توجه به جوانان و نوجوانان مستعد در شهرستان، این اداره از طرح های افزایش سرانه مطالعه در جامعه حمایت و استقبال می کند.

در این آیین سیده محبوبه هاشمی زاده و فرشته گزدرازی ضمن معرفی کتاب های خود، به خوانش سروده و داستان های آثار پرداختند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر