جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۶۸۹۰
دوشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۱:۰۲

فکرشهر: رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: با توجه به اینکه در بودجه شهردرای این بندر امسال ردیف اعتباری برای تیم فوتبال شاهین دیده نشده‌است با کسب مجوز از دستگاه‌های نظارتی امتیاز این تیم از طریق مزایده واگذار می‌شود.

به گزارش فکرشهر، جعفرپورکبگانی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا درباره آخرین وضعیت تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر افزود: همچنین علاوه بر اینکه تیم شاهین ردیف اعتباری در بودجه امسال ندارد مجوز یکساله تیم‌داری توسط شهرداری بوشهر نیز به اتمام رسیده و این شرایط منجر به تصمیم‌گیری شهرداری برای واگذاری امتیاز به صورت مزایده شده است.

وی بیان کرد: اینکه تیم شاهین با هفت میلیارد تومان وارد مسابقات لیگ دسته اول باشگاه های کشور شود به طور قطع وسط فصل درخواست بودجه دارند و در نهایت هزینه تیم‌داری به ۳۰ میلیارد تومان می‌رسد و نتیجه موردنظر هم کسب نمی‌شود. 

پورکبگانی ادامه داد: در فصل قبل با وجود اینکه تیم فجر شهید سپاسی شیراز با ۶ میلیارد تومان به لیگ برتر صعود کرد ولی شاهین شهرداری بوشهر با ۳۰ میلیارد تومان موفق به صعود نشد.
 وی همچنین از دریافت ۲ پیشنهاد خرید امتیاز شاهین به قیمت پنج میلیارد تومان خبر داد که یکی توسط فردی تهرانی و دیگری هم از سوی یکی از اعضای هیات مدیره سابق شاهین مطرح شده است. 

پورکبگانی افزود: از سرپرست شهرداری بوشهر انتظار است با قید فوریت از مدیرکل ورزش و جوانان استعلام قیمت تیم لیگ دسته اولی را بگیرد و در نامه‌ای  از  استاندار بوشهر درخواست  صدور مجوز ترک تشریفات کند و دستگاه‌های نظارتی هم با ترک تشریفات واگذاری شاهین موافقت کنند.

تیم فوتبال شاهین بوشهر درفصل ۱۳۹۹-۱۳۹۸ لیگ برتر فوتبال با مجوزی که وزارت کشور به شهرداری این شهر داد در حمایت شهرداری بوشهر قرار گرفت و با عنوان شاهین شهرداری بوشهر در این رقابت‌ها حضور یافت.
این مجوز یکساله بود و وزارت کشور هم در نامه خود تاکید کرده بود باید حداکثر تا پایان فصل زمینه واگذاری تیم به بخش خصوصی فراهم شود.
در پایان فصل شاهین به لیگ دسته یک فوتبال سقوط کرد و خبری از واگذاری هم نشد.
پس از آن مسئولان استان بوشهر دوباره دست به کار شدند و توانستند مجوز تیم‌داری شهرداری بوشهر را در لیگ دسته یک از وزارت کشور بگیرند که این مجوز هم یکساله بود و حالا به پایان رسیده‌است.
شاهین شهرداری بوشهر در فصل گذشته با کسب ۵۳ امتیاز به کار خود پایان داد و تا هفته‌‏های پایانی از مدعیان جدی صعود به لیگ برتر فوتبال کشور بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر