شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۶۹۴۵
سه‌شنبه ۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۳

فکرشهر: رئیس مخابرات دیلم گفت: حجم بالای سرقت کابل‌های مخابراتی در این شهرستان موجب شده تا برنامه‌ریزی‌های این اداره در اجرای توسعه شبکه با اختلال مواجه شود.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، محمدجواد خلیجی افزود: روند سرقت کابل‌های مخابراتی در دیلم بالا است و این موضوع باعث ایجاد مشکلات عدیده ای برای خطوط تلفن ثابت شهروندان و نیروهای فنی این اداره شده است.

وی اظهارداشت: چنین وضعیتی باعث شده است تا  بیشتر امکانات و نیروهای فنی این اداره  درگیر پیگیری سرقت کابل‌ها و جایگزینی آن برای برقراری ارتباط مشترکان معطوف شود.

خلیجی گفت:  این نوع سرقت‌ها که منجر به تخریب اموال عمومی می‌شوند باید با حساسیت بیشتری دنبال شود که البته از تلاش‌ و همکاری‌های نیروی انتظامی شهرستان در زمینه مقابله با موضوع پیش آمده تقدیر می‌شود.

رئیس مخابرات دیلم افزود: شماره تلفن ۲۰۱۱۷ به منظور دریافت شکایات مردمی پیرامون خرابی تلفن ثابت اختصاص یافته است و  با برنامه‌ریزی های انجام شده به دنبال کاهش زمان انتظار ترمیم و حل نهایی مشکل هستیم.

سرقت کابل های مخابرات در شهرستان دیلم باتوجه به  شرایط کنونی و شیوع ویروس کرونا و نیاز مردم به اینترنت  بیشتر از قبل  به یک معضل  جدی تبدیل و باعث گلایه مندی  شهروندان شده است.

شهرستان دیلم با جمعیت ۳۵ هزار نفر در شمال استان بوشهر واقع است و  ۱۱ هزار و ۱۷۹ مشترک تلفن ثابت دارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر