شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: براساس بررسی نقشه‌های هواشناسی بادهای شمال غربی تا ظهر فردا در این استان ادامه دارد...
کد خبر: ۹۶۹۵۴
سه‌شنبه ۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۱:۰۴

فکرشهر: کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: براساس بررسی نقشه‌های هواشناسی بادهای شمال غربی تا ظهر فردا در این استان ادامه دارد.

به گزارش فکرشهر، محمدرضا انصاری روز سه‎ شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: با این وضعیت همچنان فراساحل شمالی و مرکزی ( از بندر دیلم تا مطاف)، سواحل و فراساحل جنوبی استان، در برخی ساعت‌‏ها مواج و متلاطم است.

وی بیان کرد: طی این مدت در بیشتر ساعت‌‎ها وضعیت جوی در مناطق غیر ساحلی به نسبت آرام خواهد بود و در روزهای پنجشنبه و جمعه نیز خلیج فارس آرام پیش بینی می‌شود.

 انصاری ادامه داد: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی و طی ساعت‎‌هایی با وزش باد و فردا در برخی از نقاط همراه با مه صبحگاهی پیش ‎بینی شده است.

وی عنوان کرد: در این مدت جهت وزش باد متغیر به طور غالب شمال غربی تا غربی با سرعت ۸ تا ۳۸ کیلومتر در ساعت و طی ساعت‎ هایی روی دریا در فراساحل شمالی و مرکزی و سواحل جنوبی ۱۲ تا ۳۸ گاهی ۴۴ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

انصاری ادامه داد: در ۲۴ ساعت آینده ارتفاع موج دریا۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتیمتر، طی ساعت‎‌هایی در فراساحل شمالی و مرکزی و سواحل جنوبی ۹۰ تا ۱۵۰ سانتیمتر پیش بینی می‎‌شود.

وی افزود: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول ۰۲:۱۰، مد اول دریا ۰۸:۰۰، جزردوم ۱۴:۴۶، مد دوم ۲۰:۳۵ خواهد بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر