جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۶۹۶۰
سه‌شنبه ۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۷:۰۸

فکرشهر: فرمانده تیپ پیاده امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: قادر به پاسخگویی به هرگونه تهدید خارجی و داخلی هستیم.

به گزارش فکرشهر از مهر، سردار یدالله کشاورز ظهر سه‌شنبه در جمع خبرنگاران با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: تیپ پیاده امام صادق (ع) استان بوشهر سابقه ۱۱ سال فعالیت دارد و خدمات گسترده‌ای را در زمینه‌های مختلف ارائه کرده است.

وی به توانمندی بالای تیپ پیاده سپاه استان بوشهر اشاره کرد و ادامه داد: امروز مأموریت مهم دفاع از جنوب غرب کشور به تیپ پیاده امام صادق (ع) استان بوشهر واگذار شده که افتخاری بزرگ برای استان بوشهر است.

فرمانده تیپ پیاده امام صادق (ع) استان بوشهر خاطرنشان کرد: در حوزه نظامی، تجهیزاتی و آموزشی به توانمندی بالایی رسیده‌ایم و خواب راحت را از چشم بدخواهان نظام و مخلین امنیت گرفته‌ایم.

وی با بیان اینکه در سطح تاکتیکی قادر به پاسخگویی هرگونه تهدید خارجی و داخلی هستیم اضافه کرد: در مبارزه با بر هم زنندگان نظم و آسایش عمومی قدرتمندانه ایستاده‌ایم و برای آنها تعیین می‌کنیم که در کجاها حضور داشته باشند.

کشاورز به کشف سلاح و مهمات در ناحیه جنوب غرب کشور توسط این تیپ اشاره کرد و افزود: کشف پنج هزار پرنده زینتی، ۸۰ هزار قرص و آمپول از دیگر اقدامات مبارزه با قاچاق است.

وی از اجرای سه مرحله کمک مومنانه در خرمشهر و آبادان به ارزش ۵۰۰ میلیون تومان خبر داد و بیان کرد: بسته‌های معیشتی، دارویی، تبلت دانش آموزی، وسایل سرمایشی و گرمایشی و آبرسانی در این مناطق توزیع شده است.

فرمانده تیپ پیاده امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: در هفته دفاع مقدس ۲۰۰ برنامه فرهنگی توسط تیپ پیاده امام صادق (ع) استان بوشهر شامل دیدار با خانواده شهدا، غبارروبی قبور شهدا و … برگزار می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر