جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۷۰۰۴
چهارشنبه ۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۲

فکرشهر: فرمانده سپاه ناحیه سید الشهدا دیر گفت: هشت سال دفاع مقدس مظهر، ایستادگی، پایداری و مقاومت است.

به گزارش فکرشهر، سرهنگ پاسدار ایرج سلیمانی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: سالگرد آغاز هفته دفاع مقدس فرصتی مغتنم برای پاسداشت حماسه و ایثار و احیای فرهنگ ایثار و شهادت است.

وی افزود: همزمان با هفته دفاع مقدس امسال ۱۰۰ برنامه در این شهرستان اجرا می شود که ۱۰ برنامه آن شاخص است.

سلیمانی، غبارروبی و عطرافشانی قبور شهدای گمنام، تجلیل از رزمندگان دوران جنگ تحمیلی، دیدار با خانواده معظم شهدای شاخص، خاطره گویی و یادواره شهدا ازجمله برنامه های شاخص هفته دفاع مقدس در شهرستان دیر است.

فرمانده سپاه ناحیه سید الشهدا دیر افزود: نواختن زنگ ایثار و شهادت در مدارس، تجلیل از مدافعان سلامت، توزیع بسته های معیشتی، مراسم روز قشر و تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس و همیاران ایمنی و اقدامات تامینی، فراخوان تولید محتوا دفاع مقدس از دیگر برنامه های شاخص هفته دفاع مقدس در این شهرستان است.

وی یادآورشد: نمایشگاه عکس با نام فصل سرخ تلفیقی از دفاع مقدس و بزرگداشت اربعین حسینی در قالب ۱۲ غرفه فردا روز پنجشنبه با حضور سردار رضا غزلی مسئول اطلاعات عملیات لشکر محمد رسول الله در دفاع مقدس افتتاح می شود و این نمایشگاه تا پایان دفاع مقدس از ساعت ۱۹ تا ۲۲ در محل یادمان شهدای گمنام در معرض دید علاقه مندان قرار می گیرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر