شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۷۰۱۵
چهارشنبه ۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۲

فکرشهر: در آئینی با حضور مسئولان، مراسم آغاز سال تحصیلی جدید در دانشگاه خلیج فارس برگزار شد.

به گزارش فکرشهر از مهر، رئیس دانشگاه خلیج فارس بوشهر صبح چهارشنبه در این مراسم اظهار داشت: امیدوارم سال تحصیلی جدید، نویدبخش روزهای بهتر با بازگشت همه دانشجویان به دانشگاه همراه باشد.

عبدالمجید مصلح با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تبریک به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس تصریح کرد: امیدوارم که پایان همه‌گیری ویروس کرونا در ایران و سراسر جهان نزدیک باشد و ما دیگر شاهد از دست دادن عزیزانمان نباشیم.

وی به وضعیت پیش آمده در کشور افغانستان اشاره کرد و گفت: سال‌هاست که افغانستان تحت تأثیر مداخلات خارجی و داخلی است و همین امر موجبات آرامش را در این کشور خدشه‌دار کرده، به امید روزی که «صلح» چه در افغانستان و چه در سراسر زمین برقرار باشد.

رئیس دانشگاه خلیج فارس بوشهر از مجموعه کارکنان و کارمندان دانشگاه خلیج فارس که تلاش می‌کنند تا بستر آموزش و پژوهش در دانشگاه خلیج فارس هموارتر شود، تقدیر کرد.

حجت‌الاسلام جمالی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری نیز با تبریک به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس و تسلیت فرا رسیدن اربعین حسینی گفت: امیدوارم همه دانشجویان ما به فضل الهی در مسیر تعالی اسلام گام بردارند و در زمینه‌های آموزشی و پژوهشی سرآمد باشند.

این مراسم با حضور رئیس دانشگاه خلیج فارس، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری، جمعی از اعضای هیئت‌علمی، کارمندان دانشگاه و تعداد محدودی از دانشجویان داخلی و بین‌المللی با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

در ادامه، همه شرکت‌کنندگان در این آئین برای تجدید میثاق با شهدای گرانقدر در یادمان شهدای گمنام حضور یافتند و با غبارروبی یاد و خاطره آنان را گرامی داشتند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر