پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۷۰۲۷
چهارشنبه ۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۶:۳۵

فکرشهر: فرمانده یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات استان بوشهر گفت: در طرح عملیاتی این یگان که پس از ممنوعیت صید میگو به منظور نظارت بر فعالیت شناورها و کنترل صیدگاه‌ها در محدوده آب‌های این استان انجام گرفت، ۱۰ فروند لنج صیادی متخلف توقیف شدند.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، سرهنگ قدرت الله حاتم وند روز چهارشنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: صید در مناطق ممنوعه و کم عمق، رعایت نکردن حریم صیدگاهی، همراه داشتن ملوان فاقد گواهینامه دریانوردی و نگهداری و بکارگیری تور ترال ماهی از عمده تخلف‌های شناورهای صیادی توقیف شده‌است.

وی اضافه کرد: ۹ پرونده این شناورها به کمیسیون تخلفات صیادی و یک فقره پرونده نیز که حامل تور ترال ممنوعه ماهی بود به مراجع قضائی ارجاع شد.

فرمانده یگان حفاظت منابع آبزیان بوشهر بنادر صیادی کنگان، دیر، بندرگاه، هندیجان و اروند کنار را مبداُ این شناورها اعلام کرد و گفت: این شناورها در پنج مایلی آب‌های بندر دیر، هفت مایلی عامری تنگستان، منطقه کوهبانگ و آب‌های ساحلی روبروی شهر امام حسن در دیلم توقیف شده اند.

حاتم وند اضافه کرد: خسارت ناشی از تخلف شناورهای صیادی به منابع آبزی در محدوده آب های استان بوشهر سالانه بیش از یک سوم ارزش تولیدات دریایی معادل ۴۰ هزار میلیارد ریال تخمین زده می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر