پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
مدیرکل هواشناسی استان بوشهر:
فکرشهر: مدیرکل هواشناسی استان بوشهر از تشدید سرعت وزش باد در استان و اختلال در ترددهای دریایی خبر داد و گفت: ارتفاع موج گاهی به بیش از سه متر می‌رسد...
کد خبر: ۹۷۰۹۶
پنجشنبه ۰۱ مهر ۱۴۰۰ - ۰۱:۲۶

فکرشهر: مدیرکل هواشناسی استان بوشهر از تشدید سرعت وزش باد در استان و اختلال در ترددهای دریایی خبر داد و گفت: ارتفاع موج گاهی به بیش از سه متر می‌رسد.

به گزارش فکرشهر، فرج‌الله شکوهی پور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به اعلام هشدار دریایی سطح نارنجی برای آمادگی و اقدام اظهار داشت: سرعت وزش باد در استان بوشهر شدت می‌گیرد و گاهی تا ۶۰ کیلومتر در ساعت می‌رسد.

وی از مواج شدن خلیج فارس و رسیدن ارتفاع موج گاهی به بیش از سه متر خبر داد و خاطرنشان کرد: ایجاد گردوخاک در برخی نقاط استان بوشهر دور از انتظار نخواهد بود.

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر افزود: این وضعیت اواخر وقت شنبه در سواحل و فراساحل مناطق شمالی و مرکزی استان بوشهر و بامداد یکشنبه تا بعدازظهر دوشنبه در سواحل و فراساحل استان بوشهر اثرگذار خواهد بود.

وی از اختلال در ترددها و فعالیت‌های دریایی خلیج فارس خبر داد و بیان کرد: توصیه می‌شود طی این مدت از ترددهای دریایی غیر ضروری بویژه از تردد شناورهای سبک و قایق‌های صیادی و تفریحی اجتناب شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر