پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر گفت: در حال حاضر ۱۶۶ بیمار در بخش‌های کرونایی در بیمارستان‌های استان بوشهر بستری هستند...
کد خبر: ۹۷۰۹۷
پنجشنبه ۰۱ مهر ۱۴۰۰ - ۰۶:۰۴

فکرشهر: دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر گفت: در حال حاضر ۱۶۶ بیمار در بخش‌های کرونایی در بیمارستان‌های استان بوشهر بستری هستند.

به گزارش فکرشهر، سعید کشمیری اظهار داشت: در ۲۴ ساعت گذشته ۳۵ بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری‌شده‌اند که از این تعداد ۷ مورد به کرونا مثبت، قطعی است.

وی با اشاره به اینکه اکنون ۲۶ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه می‌باشند افزود: از این مجموع موارد بستری در بخش‌های ویژه کرونایی، ۱۰ نفر در وضعیت حاد این بیماری قرار دارند.

دکتر کشمیری درباره نتایج موارد فوتی ناشی از کرونا در استان بوشهر که تا به امروز اعلام شده است، بیان کرد: متأسفانه امروز آقایی ۶۲ ساله باسابقه بیماری سرطان لنفوم و دیابت بالا و آقایی ۴۰ ساله بدون بیماری زمینه‌ای فوت شده‌اند که تست کرونای آنها مثبت اعلام شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: خوشبختانه در شبانه‌روز گذشته ۶۴ بیمار نیز با حال عمومی خوب از بیمارستان‌های استان بوشهر ترخیص شده‌اند که از این تعداد ۴۲ نفر از آنها مثبت قطعی بوده‌اند.

وی افزود: تاکنون هزار و ۹۴۲ نفر از ابتدای شیوع کرونا در استان بوشهر به علت ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده‌اند.

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر خاطرنشان کرد: از آغاز شیوع کرونا تاکنون ۸۵ هزار و ۳۳۵ نفر در استان بوشهر به این ویروس مبتلا شده‌اند.

آخرین آمار کرونا در ایران

بنابر اعلام روابط عمومی وزارت بهداشت، طی ۲۴ ساعت گذشته در کشور ۱۶هزار و ۳۶۲ بیمار مبتلا به کووید-۱۹ شناسایی شدند و متاسفانه در این بازه زمانی ۳۱۷ بیمار کرونا نیز جان خود را از دست دادند.

بنابر اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، از دیروز تا امروز ۱ مهرماه ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۶ هزار و ۳۶۲ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که دو هزار و ۲۰۲ نفر از آنها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۵ میلیون و ۴۹۳ هزار و ۵۹۱ نفر رسید.

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۳۱۷ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۱۸ هزار و ۵۰۸ نفر رسید.

خوشبختانه تا کنون ۴ میلیون ۸۷۲ هزار و ۸۶۵ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

۶ هزار و ۵۸۶ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.

تا کنون ۳۱ میلیون و ۴۳۷ هزار و ۵۸۸ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر ۵۷ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۲۳۸ شهر در وضعیت نارنجی، ۱۳۶ شهر در وضعیت زرد و ۱۷ شهر در وضعیت آبی قرار دارند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر