سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۷۱۳۱
جمعه ۰۲ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۴

فکرشهر: امام جمعه گناوه گفت: تجدید بیعت و عمل به وصایای شهدا مایه مباهات و تضمین کننده پیروزی‌ها و اقتدار کشور مقابل با دشمنان است.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، حجت الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی  در آیین میهمانی لاله ها در گلزارشهدای این شهر افزود: همه آحاد جامعه درقبال شهدای والامقام  که جانشان را درطبق اخلاص گذاشتند تا  کشور امن و مقتدر بماند، وظیفه  و رسالت بزرگی برعهده داریم.                           

وی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یادوخاطره شهدا گفت: باردیگر در مزار شهدای والامقام دورهم جمع شدیم تا با آرمان‌های این عزیزان بیعت مجدد ببندیم  و راه آنها را ادامه دهیم.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) گناوه گفت: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت و شهامت‌های  جوانان عزیزی است که با لبیک به  ولی فقیه زمان خود در جبهه های حق علیه باطل حضور یافتند و از  ناموس و سرزمین عزیزمان دفاع کردند.   

سرهنگ پاسدار شهسوار حاجی پور افزود: امنیت و آرامش و اقتدار کشور مرهون رشادت وجانفشانی های رزمندگان و ایثارگران است و بر خود وظیفه و لازم می‌دانیم با این عزیزان تجدید بیعت کنیم  و ادامه دهنده راهشان که برگرفته ازمکتب عاشورا است ، باشیم.  

در این آیین رئیس بنیاد شهید و امورایثارگران گناوه پیام رهبرمعظم انقلاب  به ‌مناسبت هفته دفاع مقدس و روز تجلیل از شهیدان و ایثارگران را در آیین میهمانی لاله ها  قرائت کرد و سپس شرکت کنندگان با  در دست داشتن شاخه‌های گل بر سر مزار شهدا حضور یافتند و با قرائت فاتحه ، به آنها ادای احترام کردند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر