سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
در خطبه های نماز جمعه این هفته بیان شد؛
فکرشهر: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: انتظار می‌رود با انتصاب استاندار جدید بوشهر، شرایط بهبود وضعیت معیشتی و اقتصادی مردم استان بوشهر فراهم شود...
کد خبر: ۹۷۱۴۶
جمعه ۰۲ مهر ۱۴۰۰ - ۰۵:۲۱

فکرشهر: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: انتظار می‌رود با انتصاب استاندار جدید بوشهر، شرایط بهبود وضعیت معیشتی و اقتصادی مردم استان بوشهر فراهم شود.

به گزارش فکرشهر از خبرگزاری ها، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری با تبریک انتصاب استاندار بوشهر اظهار داشت: امیدوارم از طرف دولت، شرایط و وضعیت پیشرفت عمرانی، فرهنگی، معیشتی و اقتصادی مردم استان بوشهر فراهم آورده شود.

وی افزود: از همه مردم، گروه‌ها، شخصیت‌ها و مسئولان استان بوشهر تقاضا دارم که با وحدت، همدلی و اخلاق‌مداری، همکاری‌های لازم با آن استاندار جدید بوشهر داشته باشند و در یک محیط سالم و مناسب شرایط را برای پیشرفت استان ایجاد کنند.

امام جمعه بوشهر خاطرنشان کرد: از همه مسئولان تقاضا دارم در عرصه محرومیت زدایی مناطق دوردست استان تلاشی جهادی داشته باشند و نیازمندی‌های ضروری آنان را شناسایی و سریعاً برطرف کنند.

استاندار جدید بوشهر تیم جهادی و انقلابی معرفی کند

 امام جمعه موقت بندر دیر نیز گفت: استاندار جدید بوشهر جهادی، انقلابی و یکی از یادگاران هشت سال دفاع مقدس است و باید تیم کاری در مرکز و سایر شهرستان ها انتخاب کند.

 حجت الاسلام ابراهیم سعیدی در خطبه های نماز جمعه شهر دیر افزود: مردم استان بویژه شهرستان دیر در زمینه تامین آب شرب مشکلاتی دارند که امیدواریم با تخصیص سهمیه بیشتر آب بخشی از مشکلات مردم برطرف شود.

امام جمعه موقت دیر اضافه کرد: گرانی بهای برق با افزایش چندبرابری نسبت به ماه های قبل سال در فصل گرم یکی دیگر از دغدغه مردم شهرستان دیر است که مردم در این شرایط خاص توان پرداخت بهای برق را ندارند و حتی با قسطی کردن این رقم هم قانع نیستند و باید شهرستان های گرمسیر در فصل گرما بهای کمتری پرداخت کنند.

وی گفت: مردم نمی توانند در یک اتاق و با یک کولر زندگی کنند و نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید برای این مناطق نرخ برق را در فصل گرم سال کاهش دهند.

مشکلات ملوانان و صیادان دلوار حل شود/ لزوم رسیدگی به وضعیت آب

امام جمعه دلوار با تاکید بر لزوم رسیدگی به وضعیت آب در این بخش، گفت: انتظار داریم با تلاش استاندار جدید بوشهر، مشکلات ملوانان و صیادان دلوار حل شود.

وی با تبریک انتصاب استاندار جدید استان افزود: از خدمات و تلاش‌های استاندار فعلی تشکر می‌کنم و برای استاندار جدید هم در این منصب مهم آرزوی موفقیت دارم.

زاهددوست ادامه داد: از استاندار جدید انتظار داریم رفع مشکلات و کمبودهای بخش دلوار را در اولویت کار خود بگذارد و برای حل مشکلات ملوانان، صیادان و مشکل کم آبی در این بخش چاره جدی بیندیشند.

استاندار جدید بوشهر برای رفع مشکلات از همه ظرفیت‌ها استفاده کند

امام جمعه گناوه  با تبریک انتخاب محمدی زاده یکی از فرماندهان دفاع مقدس  و از افتخارات شهرستان به عنوان استاندار منتخب  بوشهر یادآورشد: امیدواریم  این برادر انقلابی و یادگار دفاع مقدس بتواند با استفاده از ظرفیت‌های موجود و با بکارگیری نیروهای توانمند انقلابی و جهادی در رفع مشکلات استان گام‌های موثری بردارد.

حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی از خدمات و زحمات چندین ساله عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر با همه مشکلات و تحریم‌ها تقدیر کرد.

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر