سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
آخرین آمار کرونا در استان بوشهر و ایران؛
فکرشهر: دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر گفت: در حال حاضر ۱۶۴ بیمار در بخش‌های کرونایی در بیمارستان‌های استان بوشهر بستری هستند..
کد خبر: ۹۷۱۴۹
جمعه ۰۲ مهر ۱۴۰۰ - ۰۵:۴۱

فکرشهر: دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر گفت: در حال حاضر ۱۶۴ بیمار در بخش‌های کرونایی در بیمارستان‌های استان بوشهر بستری هستند

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، دکتر کشمیری درباره نتایج موارد فوتی ناشی از کرونا در استان بوشهر که تا به امروز اعلام شده است، بیان کرد: متأسفانه امروز آقایی ۹۰ ساله و خانم ۵۷ ساله بدون بیماری زمینه‌ای، خانم ۷۳ ساله دارای بیماری زمینه‌ای فشارخون بالا و خانم ۷۲ ساله دارای بیماری سرطان از هم استانی‌های عزیزمان فوت شده‌اند که تست کرونای آن‌ها مثبت اعلام شده است.

وی افزود: خوشبختانه در شبانه‌روز گذشته ۱۴ بیمار نیز با حال عمومی خوب از بیمارستان‌های استان بوشهر ترخیص شده‌اند که از این تعداد ۱۰ نفر از آنها مثبت قطعی بوده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: تاکنون هزار و ۹۴۶ نفر از ابتدای شیوع کرونا در استان بوشهر به علت ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده‌اند.

همچنین بنابر اعلام روابط عمومی وزارت بهداشت، طی ۲۴ ساعت گذشته در کشور ۱۵ هزار و ۲۹۴ بیمار مبتلا به کووید-۱۹ شناسایی شدند و متاسفانه در این بازه زمانی ۲۸۴ بیمار کرونا نیز جان خود را از دست دادند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر